«به دنیا بگویید بایستد» در تلویزیون

نخستین قسمت سریال تلویزیونی «به دنیا بگویید بایستد» امروز یکشنبه ششم تیرماه روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود. این سریال، اولین تجربه بازیگری حامد کمیلی و امیرمحمد زند بوده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، امروز اولین قسمت از مجموعه تلویزیونی «به دنیا بگویید بایستد» به‌کارگردانی محمدرضا آهنج، روی آنتن کانال فارسی این شبکه می‌رود.

داستان این سریال به‌قلم مصطفی رستگار، درباره فردی به نام علاء است که متهم شده در زمان خدمت سربازی هم خدمتی خود شهریار والا را در پادگان به قتل رسانده است. دادگاه بدوی او را به اعدام محکوم می‌کند و در دادگاه تجدید نظر حکم تأیید می‌شود، اما از دیوان عالی کشور تقاضای بررسی مجدد می‌کند.

در قسمت اول این سریال می‌بینیم که علاء به اتهام قتل دوست خود شهریار در زندان به سر می‌برد. او به بازپرس پرونده از رفاقت خود با شهریار می‌گوید.

حامد کمیلی، امیرمحمد زند، مریم کاویانی، محمود عزیزی، جمشید گرگین، آزیتا لاچینی، فریبا متخصص، مهسا کرامتی، فرهاد قائمیان و رضا توکلی ازجمله بازیگران این سریال هستند که در سال ۱۳۸۵ ساخته شده است.

«به دنیا بگویید بایستد» هر روز ساعت ۱۷ از آی فیلم پخش می‌شود. بازپخش آن نیز روز بعد در ساعت‌های یک بامداد و ۹ صبح خواهد بود.

کد خبر 503495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.