وام اجاره به هر متراژ خانه‌ای تعلق می‌گیرد

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با تکذیب شایعه مربوط به اعطای ‌وام اجاره به واحدهای مسکونی با متراژ کمتر از ۷۵ متر مربع، گفت: وام اجاره به هر متراژ خانه‌ای تعلق می‌گیرد.

به گزارش ایمنا، محمود محمودزاده درباره این ادعا که گفته می‌شود وام اجاره فقط به واحدهای مسکونی تا ۷۵ متر مربع تعلق می‌گیرد، اظهار کرد: مساحت ملک، جز ملاک و شروط اعطای وام اجاره به مستأجران نیست.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: سال گذشته نیز به مستأجران واجد شرایط بدون در نظر گرفتن شرط مساحت خانه وام اجاره تعلق گرفت و امسال نیز تغییری در این زمینه به وجود نیامده است.

ثبت‌نام وام ودیعه مسکن از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۲۶ خرداد آغاز شده است و همه مستأجران واجد شرایط دریافت تسهیلات کمک ودیعه مسکن که در سامانه tem.mrud.ir ثبت‌نام کرده‌اند اکنون باید منتظر پاسخ استعلام خود باشد.

سقف تسهیلات کمک ودیعه اجاره مسکن در منطقه شهری تهران ۷۰ میلیون تومان، سایر کلان‌شهرها (شهرهای بالای یک میلیون نفر جمعیت یعنی شهرهای مشهد، اصفهان، کرج، شیراز، تبریز، قم، اهواز و کرمانشاه) ۴۰ میلیون تومان و سایر شهرها ۲۵ میلیون تومان است.

متقاضیان همچنین باید دارای اجاره‌نامه رسمی یا اجاره‌نامه ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات و دارای کد رهگیری باشند.

‌منبع: ایرنا

کد خبر 502606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.