مشهد در مسیر توسعه و سازندگی است/ از بدعهدی‌ها ناراحت و از خادمی مردم خوشحالیم

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: حالمان بد است از بدعهدی‌ها و کنار گذاشتن جوانانی که دو سال در شهرداری خدمت کردند و بعضی افراد رأی رسیدن به جایگاه و پست به هر کاری دست زدند

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا حیدری امروز (دوشنبه) در یک و سی و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد با تبریک ولادت امام رضا (ع) اظهار کرد: افتخار داشتیم که در جوار ملجا امام هشتم چهار سال به زائران و مجاوران آن حضرت خدمت کنیم.

وی با بیان اینکه امام رضا (ع) امام گفت‌وگو و مدارا و چهره شاخص سیاسی و علمی در دوران خود بود افزود: ایشان گفت‌وگو و مباحثه با عالمان را آغاز و تداوم بخشید که لازم است همه ما از سیره و سنت آن امام بهره ببریم.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با تاکید بر اینکه رویکرد سیاسی امام رضا (ع) درس بزرگی برای امروز است و باید از آن شیوه استفاده کنیم، تصریح کرد: اخلاق سیاسی امام رضا (ع) نیز درخشان است و واکنش‌های سیاسی آن امام حتی در قبال مامون از اصول اخلاقی فاصله نمی‌گیرد؛ منشی که امیر مؤمنان نیز داشت برای رسیدن به منافع دنیا از رفتارهای ناصحیح و فریبنده استفاده نکرده است.

وی با آرزوی موفقیت برای اعضای منتخب شورای ششم، خاطرنشان کرد: مشهد در مسیر توسعه و سازندگی قرار دارد و آمادگی داریم تمام تجارب و دغدغه‌های خود در دوره پنجم را در اختیار اعضای شورای ششم قرار دهیم.

حیدری اضافه کرد: اعضای فعلی شورای شهر که به عرصه انتخابات ورود کردند، در شرایط زمانی کوتاه تبلیغاتی و نابرابر وارد این عرصه شدند و تلاش کردند رأی اعتماد مردم را به دست آورند که قابل تقدیر است.

وی افزود: آنچه در حوزه مدیریت شهری اتفاق می‌افتد بر اساس برنامه عملیاتی چهار ساله و بودجه سنواتی است که شورای شهر آن را تصویب می‌کند؛ بخشی از تعیین اولویت پروژه‌ها نیز از دل تعامل با مردم و نهادهای بالادستی به دست می‌آید مانند پروژه‌های محلی و پروژه ۱۰۰ هکتاری شهرک شهید باهنر در دیدار اعضای شورا با تولیت آستان اتفاق افتاد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: در شرایطی دوره پنجم را به پایان می‌رسانیم که پروژه‌های پیش‌بینی شده یا تمام شده یا در روزهای پایانی مدیریت فعلی به پایان می‌رسد.

وی با تاکید بر رویکرد انسان‌محوری مدیریت شهری مشهد، گفت: حال شورای شهر خوب است زیرا با اجرای پروژه‌های پیاده‌محور و تسهیل دوچرخه‌سواری، برداشته شدن دیوارهای نامهربانی و توسعه قطارشهری و فضاهای اجتماعی مانند کوه پارک و رود پارک گام در مسیر انسان‌محوری شهر برداشتیم.

حیدری با بیان اینکه خوشحالیم که منافع شهر را بر هر چیزی ترجیح دادیم، خاطرنشان کرد: حالمان خوب است که وقتی اطراف حرم مطهر قدم می‌زنیم دیگر مملو از خاک و گل و لای نیست و ره باغ‌های مسیر تشرف به حرم رضایت مردم را دنبال دارد؛ دیگر منطقه توس موجب شرمساری ما مقابل گردشگران نیست.

وی با بیان اینکه در این چهار سال در برابر بدعهدی‌ها دم فروبستیم و از بعضی اختیارات خود استفاده نکردیم تا به حرکت عمران شهر خدشه‌ای وارد نشود تاکید کرد: حالمان بد است از بدعهدی‌ها و کنار گذاشتن جوانانی که دو سال در شهرداری خدمت کردند و بعضی افراد رأی رسیدن به جایگاه و پست به هر کاری دست زدند؛ متولیان امور بدانند، این افراد همانگونه که به وعده‌ها و آرمان‌های خود پشت کردند به شما نیز پشت می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: با این وجود به واسطه خادمی مردم در کلانشهر مشهد حالمان خوب است و این را یک افتخار بزرگ می‌دانیم.

کد خبر 502238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.