ستاد قاضی زاده هاشمی مدعی وقوع تخلفات در برگزاری انتخابات شد

نماینده نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: متاسفانه از ابتدای ثبت نام قاضی زاده هاشمی و احراز صلاحیت ایشان توییت‌های جعلی در خصوص انصراف وی از کاندیداتوری پخش و چندین مرحله تکذیبیه از سوی ستاد و شخص این نامزد داده شد، اما فایده‌ای نداشت.

به گزارش ایمنا، مصطفی طالب پور با حضور در محل ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ادامه مسیر نیز توییت‌هایی از اکانت‌های جعلی که به نام او و رئیس ستادش ساخته شده بود در فضای مجازی منتشر شد و اخباری این چنین را مخابره کردند و برخی رسانه‌ها نیز مصاحبه‌های جعلی منتشر کردند که با پیگیری‌ها از خروجی رسانه‌ها حذف شد.

وی تصریح کرد: یکی از شوک‌های دیگر این بود که صدا و سیما در آخرین روز تبلیغات و همزمان با گفت و گوی ویژه خبری، خبر انصراف او را پخش کرد و سایر خبرگزاری‌ها آن را نشر دادند و امروز نیز در روز رأی گیری در دو مرحله صبح و بعد از ظهر پیام جعلی در خصوص انصراف قاضی زاده مطرح شد.

نماینده نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: از صبح شاهدیم در برخی شعب اخذ رأی یک مورد در کرمانشاه و سه مورد در لرستان روی نام قاضی زاده خط کشیده بودند و اعلام کردند او انصراف داده است در تایلند هم کد قاضی زاده را اشتباه نوشته بودند در برخی شعب شهرستان‌ها نام او را به اشتباه هاشمی و یا صرفاً امیرحسین قاضی نوشته بودند که منجر به ابطال آرا وی می‌شود در سایر استان‌ها نیز در برخی شعبات عوامل اجرایی اعلام کرده‌اند قاضی زاده انصراف داده و بهتر است به او رأی ندهید که بیش از ۲۰ گزارش شکایت در این رابطه تنظیم شده و به رابطه ستاد انتخابات کشور تحویل داده شد.

نماینده قاضی زاده خاطرنشان کرد: تخلفات کرمانشاه و لرستان پیگیری شده در کرمانشاه تابلوی مربوطه اصلاح شد، اما در لرستان نتیجه‌ای اعلام نشد.

منبع: ایرنا

کد خبر 501509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.