احمدی: شرایط کرونایی مانع مشارکت نیست

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: قطعاً با شرایط کرونایی روبرو هستیم، اما این شرایط مانع انجام تکلیف نمی‌شود و خوشبختانه مردم پروتکل‌ها را رعایت می‌کنند و مسئولان هم شرایط مناسبی را برای حضور مردم پای صندوق‌های رأی فراهم کرده‌اند.

محمدعلی احمدی صبح امروز _جمعه ۲۸ خرداد ماه با حضور در شعبه اخذ رأی میدان امام (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اثر رأی مردم به دلیل هجوم رسانه‌های بیگانه در این دوره بیشتر و مشارکت مردم در این دوره نشانگر اخلاص بیشتری است.

وی افزود: روح شهدا و حاج قاسم سلیمانی از این مشارکت شاد است و پیروز این انتخابات قطعاً مردم هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: در شعبی که از صبح امروز ملاحظه کردم اقشار مختلف حضور داشتند و میزان مشارکت مردم در همین ساعات ابتدایی خوب بوده است.

وی در خصوص توجه رئیس جمهور آینده به خواسته‌های مردم گفت: رئیس جمهور جدید باید برای رضایت این مردم تمام تلاش خود را به کار گیرد چون عشق به وطن و شهدا باعث شده که مردم پای صندوق‌های رأی بیایند بنابراین باید رضایت این مردم را برآورده کرد.

احمدی افزود: قطعاً با شرایط کرونایی روبرو هستیم، اما این شرایط مانع انجام تکلیف نمی‌شود و خوشبختانه مردم پروتکل‌ها را رعایت می‌کنند و مسئولان هم شرایط مناسبی را برای حضور مردم پای صندوق‌های رأی فراهم کرده‌اند؛ در زمان جنگ هم صدامیان تهدید می‌کردند که صفوف انتخابات را موشک باران می‌کنند، اما همچنان مردم در انتخابات شرکت می‌کردند، امروز نیز مردم از مشارکت دریغ نکرده‌اند.

کد خبر 501277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.