نجیمی: دستورالعمل‌های بهداشتی به شعب اخذ رای ابلاغ شده است

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در رابطه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شعب اخذ رأی گفت: از روزهای قبل دستورالعمل رعایت پروتکل‌های بهداشتی به شعب اخذ رأی ابلاغ شده بود؛ حذف استفاده از اثر انگشت و همچنین استفاده از خودکارهای شخصی، نقش مؤثری در رعایت پروتکل‌های بهداشتی دارد.

آرش نجیمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به رسم تکلیف و وظیفه به همراه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در این رأی‌گیری شرکت کرده‌ایم. از همه همکاران دانشگاه علوم پزشکی دعوت می‌شود همانطور که قهرمانانه در این مدت برای مردم الگو بودند امروز نیز نقش الگوی مناسب دیگری را برای مشارکت در انتخابات رقم زده و با حضورشان، شور دیگری به انتخابات بدهند.

وی در رابطه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شعب اخذ رأی افزود: از روزهای قبل دستورالعمل رعایت پروتکل‌های بهداشتی به شعب اخذ رأی ابلاغ شده بود؛ حذف استفاده از اثر انگشت و همچنین استفاده از خودکارهای شخصی، نقش مؤثری در رعایت پروتکل‌های بهداشتی دارد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: همچنین بسیاری از شعب اخذ رأی فضای باز داشته اما در فضاهای مسقف مسئولان رأی‌گیری نیز ملزم به برقراری تهویه و باز گذاشتن پنجره‌ها تا آخرین لحظات رأی‌گیری بوده و باید از افراد مشارکت کننده، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی را بخواهند.

نجیمی افزود: به نظر نمی‌رسد با رعایت این دستورالعمل‌ها، نگرانی برای رعایت مسائل بهداشتی در روز انتخابات وجود داشته باشد.

کد خبر 501230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.