پیش‌بینی بورس فردا ۲۶ خردادماه ۱۴۰۰+ اخبار لحظه‌ای

پیش بینی می‌شود بازار متعادل باشد احتمال رشد اندک در شاخص کل بین یک تا پنج هزار واحد وجود دارد، روند بازار پس از برگزاری انتخابات بهتر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایمان کرمی، تحلیلگر بازار سرمایه، بورس فردا_ چهارشنبه ۲۶ خردادماه_ را اینگونه پیش‌بینی می‌کند: فردا چهارشنبه آخرین روز کاری بازار بورس است و پس از آن انتخابات ریاست جمهوری برگزار خواهد شد، روز جاری تالار بورس تهران شاهد یک رخ داد سیاسی بود، حجت الاسلام رئیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری بدون اطلاع قبلی در تالار بورس حضور یافت و صحبت‌هایی با مسئولان این سازمان و مردم معترض نسبت به بازار سرمایه داشت.

گفتنی است این مدت طولانی ایشان ریاست قوه قضائیه را به عهده داشتند و تخلفات متعدد به ایشان مخابره شد، بخشی از این تخلفات توسط آقای قاضی زاده هاشمی به ایشان ارائه شد، اما اقدامی در این رابطه از طرف ایشان انجام نشد، چرا جناب رئیسی در طول این مدت به فکر حضور در سازمان بورس و کمک به اهالی بازار سرمایه نشدند و چرا در خصوص تخلفات محقق شده اظهار نظری نداشتند و اکنون که نزدیک به روز انتخابات است این اتفاق رخ می‌دهد؟

علاوه بر این نگاه به بازار سرمایه متفاوت شده است، حضور ایشان نشان از توجه به بازار سرمایه می‌باشد، ایشان به خوبی می‌دانند که مسیر توسعه کشور و تأمین مالی شرکت‌ها از این بازار می‌گذرد.

امید است در دولت پیش رو نگاه تأمین مالی از سمت بانک به سمت بازار سرمایه حرکت کند و مشارکت مردم در تأمین مالی شرکت‌ها افزایش یابد.

پیش بینی می‌شود بازار متعادل باشد احتمال رشد اندک در شاخص کل بین یک تا پنج هزار واحد وجود دارد، روند بازار پس از برگزاری انتخابات بهتر خواهد شد.

کد خبر 500735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.