۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۴
مشخصات سامسونگ گلکسی A52+ قیمت

قیمت گوشی موبایل یکی از مؤلفه‌های اصلی خرید آن است. بررسی مشخصات، مقایسه، شناسایی مزایا و معایب گوشی Samsung Galaxy A52 می‌تواند علاقمندان به دنیای موبایل را در انتخابی مناسب یاری کند.

‌به گزارش خبرنگار ایمنا، گوشی موبایل Samsung Galaxy A52 "میان رده" جدید شرکت سامسونگ است که با چند ویژگی جدید روانه بازار شد. به نظر می‌رسد که سامسونگ گلکسی A52 همه کم‌وکاستی‌های نسل خود را رفع کرده است.

مشخصات سامسونگ گلکسی A52

صفحه نمایش و بدنه سامسونگ گلکسی A52

سامسونگ گلکسی A52 به صفحه نمایش ۶.۵ اینچی سوپرامولد مجهز است. نمایشگر A52 مجهز به محافظ گوریلا گلس ۳ است. این محافظ از صفحه گوشی در برابر ضربات نیمه سنگین و افتادن از ارتفاع حدود یک متری محافظت می‌کند. بدنه و فرم سامسونگ A52 از جنس پلاستیک باکیفیت است که اثر انگشت را روی خود جذب نمی‌کند.

سامسونگ گلکسی A52 مجهز به صفحه نمایش ۶.۵ اینچ و وضوح ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است که تراکم پیکسلی ۴۰۷ پیکسل در اینچ را دارد و روشنایی صفحه نمایش آن ۸۰۰ نیت است و همچنین این صفحه نمایش از نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند.

دوربین سامسونگ گلکسی A52

گلکسی A52 مجهز به دوربین اصلی چهارگانه است. این گوشی دارای حسگر ۶۴ مگاپیکسلی اصلی (لنز f/2.2)، 12 مگاپیکسلی اولترا واید (لنز f/2.4)، ماکروی پنج مگاپیکسلی (لنز f/2.4) و عمق‌سنج پنج مگاپیکسلی (لنز f/2.2) است که در کنار دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی تکمیل کننده عناصر لازم عکسبرداری برای کاربران این گوشی است. A52 مجهز به لرزش گیر اپتیکال تصویر است که باعث می‌شود لرزش‌ها و تکان‌های ناخواسته تا حد زیادی خنثی شود وعکس‌های با کیفیت خوب به کاربران هدیه دهد.

سخت افزار سامسونگ گلکسی A52

از نظر سخت افزاری این گوشی تراشه اسنپدراگون 720G است. با وجود سخت‌افزار نه‌چندان قدرتمند در گلکسی A52 گاهی اوقات حین اجرای بازی‌ها و برنامه‌های سنگین و حتی گاهی اجرای بی نقص رابط کاربری تأخیرهای را برای کاربران به وجود می‌آید.

شبکه‌های ارتباطی سامسونگ گلکسی A52

قابلیت اتصال به شبکه‌های GSM / HSPA / LTE / 5G و بلوتوث نسخه 5.0, A2DP, LE از دیگر ویژگی‌های شبکه‌های ارتباطی سامسونگ گلکسی A52 است.

مشخصات سامسونگ گلکسی A52+ قیمت

باتری سامسونگ گلکسی A52

سامسونگ گلکسی A52 دارای باتری با ظرفیت چهار هزار ۵۰۰ میلی آمپری است که به راحتی می‌تواند نیاز کاربران را در طول روز برطرف سازد و ویژگی مهم آن شارژر سریع ۱۵ واتی است که باعث می‌شود مدت زمان شارژ شدن تا حد چشمگیری کاهش یابد و همچنین A52 از شارژر سریع ۲۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

سیستم عامل سامسونگ گلکسی A52

سامسونگ گلکسی A52 به‌صورت پیش‌فرض از اندروید ۱۱ با رابط کاربری انحصاری سامسونگ یعنی One UI 3.1 استفاده می‌کند.

مزایای سامسونگ گلکسی A52

  • تنوع رنگی بالا، طراحی متفاوت و شیک با سطح ابریشمی، استاندارد IP67، شیشه محافظ گوریلا گلس ۳
  • نمایشگر روشن آمولد با نرخ تازه‌سازی تصویر ۹۰ هرتز
  • عمر باتری عالی
  • بلندگوهای استریو هیبریدی فوق‌العاده با توجه به قیمت گوشی
  • جدیدترین نسخه One UI 3.1 و اندریود ۱۱
  • دوربین‌های چهارگانه متنوع با OIS برای دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل
  • قابلیت فیلمبرداری 4K با تمام دوربین‌ها و در هر سطح زوم

معایب سامسونگ گلکسی A52

  • بدنه‌ی پلاستیکی
  • وزن بالا
  • عملکرد سخت‌افزاری نه‌چندان مناسب

قیمت سامسونگ گلکسی Galaxy A52

• با توجه به نتایج بررسی‌ها، در زمان انتشار این مطلب قیمت سامسونگ گلکسی Galaxy A52 با حافظه ۱۲۸ گیگابایت و به دلیل تنوع شرکت‌های گارانتی دهنده و تنوع رنگ تفاوت در حدود نه میلیون و ۲۵۰ هزار تومان تا نه میلیون و ۴۰۰ هزار تومان را در بازار به خود اختصاص داده است.

• با توجه به نتایج بررسی‌ها، در زمان انتشار این مطلب قیمت سامسونگ گلکسی Galaxy A52 با حافظه ۲۵۶ گیگابایت و به دلیل تنوع شرکت‌های گارانتی دهنده و تنوع رنگ در حدود ۱۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان تا ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان را در بازار به خود اختصاص داده است.

آیا سامسونگ گلکسی Galaxy A52 بخریم؟

سامسونگ گلکسی A52 در اکثر زمینه‌ها عملکرد بسیار خوبی دارد، اما موارد زیادی را باید پیش از اقدام به خرید این محصول در نظر گرفت. با قیمت شروع کنید، سپس بررسی کنید آیا اندازه صفحه نمایش و قدرت باتری آنچه می‌خواهید هست یا خیر؟

سامسونگ گلکسی A52 با ظاهر جذاب پنل پشتی و همینطور استفاده از پوشش مات، عملکرد رضایت‌بخش دوربین واید و عمق‌سنج، عملکرد سخت‌افزاری پذیرفتنی و شارژ دهی مناسب ازجمله ویژگی‌های گلکسی A52 است که همراه با قیمت مناسب، آن را به محصولی ارزشمند برای خرید تبدیل می‌کنند.

کد خبر 500609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 7
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ِghazal IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    9 7
    سلام و عرض ادب من الان حدودا یک ماهه که نسخه 4G گوشی گلکسی a52 با حافظه ۱۲۸ و رم ۸ رو خریدم و واقعا خیلی ازش راضی هستم از همه لحاظ . درسته که گوشی میان رده ای هست ولی در مقابل بعضی از گوشی های میان رده دیگه که واقعا آدم از کار کردن باهاشون کلافه میشه از بس که هنگ میکنن و مشکلات سخت افزاری متعدد دارن ، واقعا عملکرد خیلی خوبی داره پیشنهاد میکنم اگر دنبال یه گوشی میان رده خوب میگردید ، a52 یا a72 رو خریداری کنید . a72 تفاوت خیلی زیادی با a52 نداره فقط مقداری بزرگ تره و باطریش 5000 میلی آمپریه
  • یوس IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    7 8
    آقا داداش با ۱۰ میلیون شیاعومی می‌خری که تو اکثر زمینه ها این رو ضربه فنی می‌کنه و برابر با سامی ۱۴ میلیونی کارایی داره
  • حسین IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    5 15
    گوشیای سامسونگ کلا عاشغالن من خودم گرفتم روز یکی دوبار هنگ میکنه اصلا نخرین
    • dariush IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
      11 0
      دوست عزیز اولا سلیقه خودتو بردیگران تحمیل نکن.دوما ازروی تعصب صحبت نکن.گوشی a52 کاملا برگوشی های شیایومی برتری دارد. دیگه مثل قدیم ازروی گفتاردیگران گوشی خرید نمیکنند بلکه سایت های موبایلی کامل گوشی ها روآنالیز میکنن پس خواهشا حرف جفنگ نزن بهت میخندن به خاطر تعصب کورت وبیسوادی.
  • حمیدرضا IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    1 0
    مشکل پیامک که بصورت چندرسانه ایی می‌شود چکار باید کرد حتماباید خیلی کوتاه باشد ممنون میشوم راهنمایی کنید
  • reza IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    3 0
    سلام من دو هفته‌ای هست گرفتم و واقعا از عملکردش هم راضیم
  • IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    0 0
    من ۱۰ روزه 5gخریدم عالیه، بنظرم بجای نسخه 4g و همچنین a72 گوشی a52 و 5g خیلی بهتره هم کیفیت نمایش هم سرعت پردازشگر بالاتره، 5g هم هستش