افتتاحیه متفاوت پروژه شهید سلیمانی با بهره‌گیری از فرهنگ و هنر اصفهان

شهردار اصفهان گفت: با تلاش شبانه‌روزی همکارانم در مدیریت شهری، کارشناسان، کارگران و مدیران شهری، مجموعه پل‌ها و تقاطع چهارسطحی شهید سلیمانی در کیلومتر صفر حلقه حفاظتی اصفهان و در ورودی شرقی اصفهان از سمت خوراسگان، (منطقه ١۵ شهرداری اصفهان) افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"با تلاش شبانه‌روزی همکارانم در مدیریت شهری، کارشناسان، کارگران و مدیران شهری، مجموعه پل‌ها و تقاطع چهار سطحی شهید سلیمانی در کیلومتر صفر حلقه حفاظتی اصفهان و در ورودی شرقی اصفهان از سمت خوراسگان، (منطقه ١۵ شهرداری اصفهان) افتتاح شد.

تلاشی غیرقابل انکار که به اذعان دکتر اسلامی، وزیر راه و شهرسازی و استاندار اصفهان در مراسم افتتاحیه روز گذشته این پروژه، تلاشی ستودنی است چرا که این مجموعه در شرایط سخت اقتصادی، در شرایط کرونا و البته تحریم‌ها طی ٢٠ ماه و ٢٠ روز احداث شده است.

همکارانم همچنین یک افتتاحیه متفاوت، خلاقانه با بهره‌گیری کامل از عنصر فرهنگ و هنر آنگونه که باید در خاطره‌ها بماند و آنگونه که ویژگی‌های فرهنگی هنری شهر اصفهان اقتضا می‌کند را رقم زدند.

مجموعه پل‌های پنجگانه شهید سلیمانی، بزرگترین تقاطع غیر همسطح شهر اصفهان از نظر مساحت اجرایی است. در بیان وسعت این پروژه به اختصار می‌شود به این موارد اشاره کرد:

٢١٧٠ میلیارد ریال اعتبار برای آزادسازی و اجرا

۱۸ هزار مترمربع مساحت پل سازی

۳۴۰ هزار مترمربع مساحت اجرای طرح

۷۰ هزار مترمکعب حجم بتن ریزی

۷۰ هزار مترمربع مساحت فضای سبز پروژه

هزینه آزادسازی ۳۳.۴ میلیارد

هزینه‌های تاسیساتی ۱۳.۱ میلیارد تومان

همه این‌ها، وسعت و ابعاد این پروژه را نشان می‌دهد که با افتخار به شهروندان نصف جهان تقدیم شد. "

افتتاحیه متفاوت پروژه شهید سلیمانی با بهره‌گیری از فرهنگ و هنر اصفهان

کد خبر 500248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.