ایجاد ۸ هکتار فضای سبز در ابر پروژه شهید سلیمانی

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: عملیات فضای سبز پروژه در رمپ‌ها و لوپ‌های اطراف پل همچنین بلوارهای در نظر گرفته شده در طول مسیر اجرا شده و ظرف دو سال آینده می‌تواند زیبایی خاصی به منطقه بدهد.

حسین امیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: هشت هکتار فضای سبز در مجموعه پل‌ها و تقاطع چهار سطحی شهید سلیمانی با همکاری منطقه ۱۵ و سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری احداث شده است.

وی افزود: گیاهانی که برای این پروژه در نظر گرفته شده است، گونه‌های مقاوم در برابر کم آبی هستند تا بتوانند شرایط سخت خشکسالی را طی کنند و در این راستا بیش از ۱۵ هزار متر مکعب خاک‌ریزی انجام شده که کار بسیار بزرگی است.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: عملیات کاشت فضای سبز این پروژه ظرف مدت دو هفته انجام شد که در نوع خود بی‌نظیر است و سیاست شهرداری این است که فضای سبزی ایجاد کنیم که کم آب‌بر و در برابر بی آبی مقاوم باشد.

امیری تصریح کرد: در پروژه رینگ چهارم و در تقاطع پل آفتاب نیز در حدود ۶ هکتار مساحت فضای سبز داریم که در آن پروژه نیز گونه‌های استفاده شده در برابر بی آبی مقاوم هستند و در طول مسیر نیز استفاده از این نوع گونه‌ها پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: عملیات فضای سبز در رمپ‌ها و لوپ‌های اطراف پل، همچنین بلوارهای در نظر گرفته شده در طول مسیر اجرا شده و ظرف دو سال آینده می‌تواند زیبایی خاصی به این منطقه بدهد.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: نوع گونه‌های استفاده شده در این پروژه باید شرایط مکانی و زمانی خودشان را برای رشد طی کنند؛ نوع آبیاری فضای سبز این پروژه نیز قطره‌ای خواهد بود.

کد خبر 500176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.