جدیدترین فیلم‌های سال ۲۰۲۱+ خلاصه داستان و معرفی شخصیت‌ها

جدیدترین فیلم‌های خارجی سال ۲۰۲۱ شامل فیلم هیچکس، مالکوم و مری، خروج فرانسوی، دنیایی که در پیش است و فیلم بوگی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سال گذشته با شیوع ویروس کرونا، فیلمبرداری و اکران بسیاری از فیلم‌ها به تعویق افتاد، اما برای اکران در سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شد. در ادامه شما را با بعضی از جدیدترین فیلم‌های سینمایی سال جدید آشنا می‌کنیم:

فیلم هیچکس (Nobody)

هیچکس، یک فیلم سینمایی اکشن و دلهره‌آور آمریکایی محصول سال ۲۰۲۱ است و داستان هاچ هنسل را روایت می‌کند که مرد خانواده است، اما سال‌ها پیش در سازمانی خلافکار با افراد خطرناکی کار می‌کرده است. یک روز وقتی که دو سارق روس وارد منزل او در حومه شهر می‌شوند، تصمیم می‌گیرد که استعدادهای قدیمی‌اش را دوباره رو کند. این فیلم به کارگردانی ایلیا نایشلر و تهیه‌کنندگی دیوید لیچ ساخته شده است.

بازیگران اصلی این فیلم باب ادنکیرک، کانی نیلسن و کریستوفر لوید هستند. فیلم در مورد پدری بسیار آرام به نام هاچ است که در حومه شهر زندگی می‌کند. ناو، فردی کاملاً معمولی است که خشمی شدید در درون خود دارد و روزی که دو دزد به خانه او می‌آیند، این خشم فروخورده فوران کرده و داستانی بی‌رحمانه آغاز می‌شود. در نتیجه راه خونینی باز می‌شود که در نهایت او را به مقابله با چیزهایی مجبور می‌کند که روزگاری پشت سر گذاشته بود.

جدیدترین فیلم‌های سال ۲۰۲۱+ خلاصه داستان و معرفی شخصیت‌ها

مالکوم و مری (Malcom & Marie)

مالکوم یک فیلمساز و ماری یک بازیگر است. سام لوینسون کارگردان این فیلم، نقش‌ها را به گونه‌ای ترتیب داده است که دیدن بازی این دو ستاره مانند یک کلاس بازیگری است. داستان این فیلم از جایی شروع می‌شود که این زوج از اولین اکران یکی از فیلم‌های مالکوم به خانه برمی‌گردند، اما شبی که قرار بود جشن بگیرند و در کنار هم شاد باشند، به شبی طولانی تبدیل می‌شود که مشکلات یکی‌یکی از راه رسیده و رابطه آنها را به چالش می‌کشند.

مالکوم و مری با الهام از داستان ازدواج (Marriage Story) نوآ بامباک خلق شده و سازندگان آن بدون اینکه کسی را مطلع کنند، این اثر را درون خانه‌ای شناخته‌شده ساختند و از مناطق شلوغ فاصله گرفتند.

فیلم‌نامه Malcolm & Marie تنها در مدت ۶ روز نوشته شد. جان دیوید واشنگتن ۳۵ ساله یکی از دو بازیگر اصلی این فیلم، است که امسال در نقش اصلی فیلم Tenet (تنت) کریستوفر نولان هم ظاهر می‌شودو خطر همه‌گیری ویروس کرونا و خانه‌نشینی‌های اجباری بسیاری از مردم، یکی از عناصر سازنده‌ی فیلم‌نامه آن محسوب می‌شود.

جدیدترین فیلم‌های سال ۲۰۲۱+ خلاصه داستان و معرفی شخصیت‌ها

خروج فرانسوی (French Exit)

داستان خروج فرانسوی از این قرار است که وقتی فرانسیس پرایس ثروتمند (با بازی میشل فایفر) متوجه می‌شود دیگر چیزی از ثروتش برای او باقی نمانده است، همان کاری را می‌کند که هر نیویورکی ورشکسته انجام می‌دهد. او یک قایق تفریحی لوکس اجاره کرده و به همراه پسر خود (با بازی لوکاس هجز) به پاریس می‌رود.

کارگردان این فیلم آزازل جیکوبز (کارگردان The Lovers) کمدی موقعیت جالبی را خلق کرده که لحظات عجیبی نیز دارد. کاراکتر میشل فایفر، یک زن متمول، اما بداخلاق و آسیب‌پذیر نیز در طول فیلم دستخوش تحول می‌شود. بنابراین از فردی که تا پیش از این در نازپروردگی زندگی کرده است، ویژگی‌های عجیب و غریبی را می‌بینیم.

دنیایی که در پیش است (The World to Come)

دنیایی که در پیش است یک فیلم درام به کارگردانی مونا فستولد بوده که در قرن هجدهم و در یکی از مناطق روستایی شهر نیویورک اتفاق می‌افتد. زنی به نام ابیگل (با بازی کارتین واترستون) از زندگی یکنواخت خود با همسرش (با بازی کیسی افلک) خسته شده است، اما با آمدن تایلی همسر همسایه جدید آنها (با بازی کرستوفر آبوت)، همه چیز تغییر می‌کند.

داستان عاشقانه مونا فاستوولد در فستیوال فیلم ونیز سال گذشته نیز با استقبال خوبی مواجه شد و همچنین نشان داد که واترستون و کربی هردو از بازیگران درخشان نسل خود هستند.

جدیدترین فیلم‌های سال ۲۰۲۱+ خلاصه داستان و معرفی شخصیت‌ها

فیلم بوگی (Boogie)

این فیلم به‌عنوان یکی از بهترین فیلم‌های ۲۰۲۱ داستان پسری به نام آلبرت چین معروف به بوگی را روایت می‌کند که با وجود تمام سختگیری‌های خانواده، راه خود را انتخاب می‌کند. ادی هانگ، کارگردان این فیلم، داستانی جدید و جذاب را ارائه کرده و تیلور تاکاهاشی در نقش یک ورزشکار تحت فشار، به‌خوبی ظاهر شده است.

ستاره تیم بسکتبال دبیرستان، یکی از بزرگترین استعدادهای این رشته ورزشی بوده که متعلق به دومین نسل از آسیایی-آمریکایی‌ها است و می‎‌خواهد در میان دوگانگی فرهنگی، انتظارات والدین، یک رابطه عاشقانه و حسادت‌های هم تیمی‌ها، جایگاه خود را در جهان پیدا کند.

کد خبر 500084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.