ایجاد اشتغال برای بیش از ۱۳ هزار مددجو در سال گذشته

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان با بیان این که ۱۳ هزار و ۴۷۸ شغل در سال گذشته ایجاد شده است، گفت: در سال گذشته دو هزار و ۶۰۹ مورد کاریابی و اشتغال مددجویان انجام شد که این میزان رشد ۶۸ درصدی داشته است.

محمدرضا کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص اشتغال پایدار مددجویان تحت حمایت، اظهار کرد: ارائه خدمات کاریابی کمیته امداد استان اصفهان در سال گذشته، با رشد ۶۸ درصدی مواجه بوده و برای دو هزار و ۶۰۹ مددجو، شغل مناسب با درآمد مکفی ایجاد کرده است.

وی افزود: خودکفایی و ایجاد شغل برای جامعه تحت حمایت یکی از راهبردهای اساسی و اصلی کمیته امداد استان اصفهان است و یکی از مسیرهای ایجاد اشتغال، ارائه خدمات کاریابی است.

وی با اشاره به این که ۱۳ هزار و ۴۷۸ شغل در سال گذشته ایجاد شده است، افزود: با پرداخت شش هزار و ۷۸۰ فقره وام قرض‌الحسنه، ۱۰ هزار و ۸۶۹ شغل ایجاد شده است و از طریق کاریابی نیز دو هزار و ۶۰۹ مددجو صاحب شغل پایدار شده‌اند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان تصریح کرد: کمیته امداد تلاش می‌کند با اقداماتی نظیر کاریابی، پرداخت تسهیلات، اجرای طرح‌های کارفرمایی و راهبران شغلی برای مددجویان ایجاد اشتغال کند همچنین مراکز نیکوکاری تخصصی در کمیته امداد شکل گرفته‌اند و در حال حاضر ۴۰ مرکز نیکوکاری فعال به منظور کاریابی، ایجاد اشتغال و انجام امور مربوط به اشتغال نیازمندان در استان راه اندازی شده است.

وی گفت: در سال گذشته در دو مرحله مبلغ سه میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان به منظور مساعدت با طرح‌های اشتغالی که بیشترین آسیب را از شیوع کرونا دیده بودند پرداخت شد.

کد خبر 499983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.