اتمام فیلمبرداری "فلس" در استان بوشهر

فیلمبرداری فیلم کوتاه "فلس" در استان بوشهر به پایان رسید و اکنون در مرحله پس تولید قرار داد.

هومن نادری، نویسنده و کارگردان فیلم کوتاه "فلس" در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مراحل تولید فیلم کوتاه "فلس" از اوایل خرداد ماه آغاز شد. در حال حاضر فیلمبرداری آن به پایان رسیده است و در مرحله تدوین قرار دارد. تصویربرداری این فیلم در استان بوشهر انجام شده است، چرا که اقلیم این استان به بافت فیلم کمک می‌کرد.

وی با اشاره به داستان این فیلم گفت: فیلم کوتاه "فلس" روایت پسری به نام سیاوش است که پس از سال‌ها دوری از خانواده به دلایلی به خانه باز می‌گردد و با تغییر شرایط خانواده و محل زندگی خود مواجه می‌شود.

اتمام فیلمبرداری "فلس" در استان بوشهر

این کارگردان درباره حضور این فیلم در جشنواره‌ها، تصریح کرد: ما معمولاً فیلم را برای حضور در جشنواره‌ها نمی‌سازیم و درواقع با هدف خلق یک اثر هنری دست به تولید فیلم می‌زنیم اما به دلیل اینکه فیلم کوتاه اغلب از طریق جشنواره‌ها به مخاطبان خود دسترسی دارد، فیلم‌ها را برای جشنواره‌های مختلف ارسال می‌کنیم تا مخاطبان بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند.

برخی عوامل فیلم عبارتند از: نویسنده و کارگردان: هومن نادری، تهیه کننده و سرمایه گذار: مولود معظمی، بازیگران: پوریا ریحانی، نفیسه زارع و غلام فرج زاده، مدیر فیلمبرداری: علی حسین زاده، دستیار اول فیلمبردار: پیمان امیدی، برنامه ریز و سرپرست گروه کارگردانی: رضا موری، دستیار اول کارگردان: امیر مهدی خادم، مشاور کارگردان: سام کوراوند، منشی صحنه: مرضیه ورامینی، مدیر صدابرداری: مصطفی بهمنی، طراح صحنه: ملیکا غلامی، آهنگساز: سینا فرزادی پور، طراحی تولید: فرزاد نقایی، گریمور: شهربانو نیسنی، گروه تدارکات: جلال احمدی، حسین امیری و مدیر روابط عمومی: امین بهادری نیا.

اتمام فیلمبرداری "فلس" در استان بوشهر

کد خبر 499694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.