جزئیات حریق هولناک در ساختمان مسکونی ۶ طبقه+ عکس

ساختمان شش طبقه در اصفهان طعمه حریق شد.

فرهاد کاوه آهنگران، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حادثه وقوع حریق در طبقه اول یک ساختمان شش طبقه، اظهار کرد: در ساعت ۱۶:۴۸ با اعلام حریق در خیابان امام خمینی (ره) رسالت ۳، بلافاصله اکیپ آتش نشانان از ایستگاه‌های شماره ۱۰، ۲۲، ۲۱ و ۱۹ به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: حریق در طبقه اول و دوم یک مجتمع مسکونی شش طبقه رخ داده بود که با توجه به دود و شعله ناشی از حریق اکیپ اعزامی بلافاصله به دو اکیپ مجزا تقسیم شده و همزمان اکیپ اول با استفاده از دستگاه تنفسی و لباس مقاوم در برابر حریق اقدام به جست‌وجو در واحدهای مجتمع کرده و اکیپ دوم اقدام به اطفای حریق طبقه اول و دوم کردند.

جزئیات حریق هولناک در ساختمان مسکونی ۶ طبقه+ عکس

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه علت حادثه در دست بررسی است، گفت: با حضور به موقع اکیپ اعزامی از سرایت حریق به سایر نقاط و دیگر طبقات ساختمان جلوگیری شد و افراد ساکن در منزل توسط آتش نشانان نجات یافتند.

جزئیات حریق هولناک در ساختمان مسکونی ۶ طبقه+ عکس

حریق در کنتور برق مغازه مبل سازی

وی از وقوع حریق در کنتور برق مغازه مبل فروشی واقع در مشتاق دوم (خیابان بازارچه) خبر داد و افزود: در ساعت ۱۶:۱۷ وقوع یک مورد حریق در کارگاه مبل سازی به آتش نشانی اصفهان اطلاع داده شد که آتش نشانان ایستگاه شماره ۵ در کمترین زمان ممکن در محل اتفاق حاضر شدند و حریق را اطفا کرده و از سرایت شعله به مغازه‌ها و منازل همجوار جلوگیری کردند. این آتش سوزی مصدوم نداشت و علت آن تحت بررسی است.

جزئیات حریق هولناک در ساختمان مسکونی ۶ طبقه+ عکس

کد خبر 499583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.