بهترین فیلم‌های خارجی ۲۰۲۱ + خلاصه داستان، ژانر و بازیگران

"سرزمین هیچ‌کس"، "اتاق فرار ۲"، "مورتال کامبت"، "کینگزمن" و "شکارچیان روح" برخی از بهترین فیلم‌های خارجی سال ۲۰۲۱ محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سال گذشته با شیوع ویروس کرونا، فیلمبرداری و اکران بسیاری از فیلم‌ها به تعویق افتاد، اما برای اکران در سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شد. در ادامه شما را با برخی از بهترین فیلم‌های سینمایی سال جدید آشنا می‌کنیم:

مورتال کامبت (Mortal Kombat)

این فیلم به کارگردانی سایمون مک‌کوید در ژانر اکشن، فانتزی ساخته شده و بازیگرانی چون جو تسلیم، لودی لین، جسیکا مک‌نامی و جاش لاوسون در آن ایفای نقش کرده‌اند. مورتال کامبت یکی دیگر از فیلم‌های جدید کمپانی برادران وارنرز بوده که توسط سایمون مک‌کوید کارگردانی شده است.

این اثر درواقع در یک نسخه باز راه اندازی شده و دنباله فیلم مورتال کامبت: نابودی (Mortal Kombat: Annihilation) به حساب می‌آید. درواقع هر دوی این فیلم‌ها با الهام از سری بازی‌های ویدئویی محبوب مورتال کامبت ساخته شده است.

جیمز وان کارگردان فیلم‌هایی نظیر احضار (The Conjuring) و آکوامن (Aquaman) به‌عنوان تهیه‌ کننده در این پروژه همکاری دارد.

بهترین فیلم‌های خارجی ۲۰۲۱+ خلاصه داستان، ژانر و بازیگران

کینگزمن (The King's man)

این فیلم به کارگردانی متیو وان و در ژانر اکشن، ماجراجویی ساخته شده است. بازیگرانی نظیر دانیل برول، لیام نیسون، چارلز دنس، ریس ایفانز و متیو گود در این فیلم هنرنمایی می‌کنند.

سری فیلم‌های کنیگزمن، توانسته است توجه طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کند. اکنون بعد از موفقیت فیلم‌های قبلی، کارگردان متیون وان تصمیم گرفته با ساخت یک فیلم پیش‌درآمد، جهان کینگزمن را گسترش دهد.

ابتدا گفته شد که این فیلم پیش‌درآمد، کینگزمن: بازی بزرگ (Kingsman: The Great Game) نام خواهد داشت، اما در ادامه سازندگان به طور رسمی اعلام کردند که این فیلم کینگزمن نام دارد. کمپانی فاکس قرن بیستم وظیفه توزیع جهانی این فیلم را بر عهده دارد.

در این فیلم مخاطبان به منشأ سازمان جاسوسی کینگزمن پی برده و متوجه می‌شوند که این سازمان در ابتدا چه فعالیت‌هایی داشته است.

در حالی‌ که مجموعه‌ای از بدترین اشخاص ستمکار و جنایتکاران وحشتناک تاریخ برای برنامه‌ریزی یک جنگ جهت نابودی میلیون‌ها انسان با یکدیگر همکاری می‌کنند، یک مرد برای توقف آن‌ها باید با زمان مقابله کند. منشأ نخستین آژانس اطلاعاتی مستقل را کشف کنید.

بهترین فیلم‌های خارجی ۲۰۲۱+ خلاصه داستان، ژانر و بازیگران

سرزمین هیچ‌کس (No Man's Land)

این فیلم به کارگردانی " کانر آلین" در ژانر وسترن ساخته شده است و بازیگرانی چون جیک الین، اسمرالدا پیمنتل، فرانک گریلو و جرج لوپز در آن ایفای نقش می‌کنند. بی شک سرزمین هیچ‌کس (No Man's Land) یک فیلم جدید است که می‌تواند در لیست بهترین فیلم‌های ۲۰۲۱ قرار گیرد.

خلاصه داستان این فیلم بدین صورت است که یک پدر و پسر مشغول گشت و گذار مرزی بودند که جکسون به طور تصادفی، یک پسر مهاجر مکزیکی را به قتل می‌رساند. هنگامی که پدر جکسون تلاش می‌کند تقصیر را به گردن بگیرد، جکسون سوار بر اسب به جنوب می‌گریزد و در مکزیک به یک بیگانه غیرقانونی تبدیل می‌شود. او تحت تعقیب رنجرهای تگزاس و فدرال‌های مکزیکی قرار می‌گیرد. جکسون برای طلب بخشش از پدر پسر مرده در سراسر مکزیک سفر می‌کند و عاشق سرزمینی می‌شود که از آن متنفر بود.

این فیلم نتوانست تحسین منتقدان را به همراه داشته باشد و به دلیل بازی نه چندان قدرتمند بازیگران، کارگردانی ضعیف و شخصیت‌پردازی‌های بد مورد انتقاد قرار گرفت.

بهترین فیلم‌های خارجی ۲۰۲۱+ خلاصه داستان، ژانر و بازیگران

اتاق فرار ۲ (Escape Room ۲)

این فیلم به کارگردانی آدام روبیتل در ژانر تریلر روانشناختی ساخته شده و بازیگرانی چون تیلور راسل، لوگان میلر، ایزابل فورمن و توماس کوکرل در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

اتاق فرار ۲، دنباله فیلم اتاق فرار (محصول ۲۰۱۹) است. فیلم نخست اتاق فرار به موفقیت تجاری بزرگی رسید و فروش بسیار خوبی را به نام خود ثبت کرد. این فیلم که با بودجه ۹ میلیون دلاری تولید شده بود، حدود ۱۵۵ میلیون دلار در باکس‌آفیس فروش کرد. حال آدام روبیتل بار دیگر برای کارگردانی قسمت دوم نیز بازگشته است.

بهترین فیلم‌های خارجی ۲۰۲۱+ خلاصه داستان، ژانر و بازیگران

شکارچیان روح: افترلایف (Ghostbusters: Afterlife)

این فیلم به کارگردانی جیسون رایتمن و در ژانر کمدی، علمی-تخیلی ساخته شده است. بازیگرانی چون مکینا گریس، فین ولفهارد، کری کان و پل راد در این فیلم ایفای نقش می‌کنند. فیلم جدید شکارچیان روح: افترلایف (Ghostbusters: Afterlife)، اثری کمدی و علمی-تخیلی به کارگردانی جیسون رایتمن بوده که توجه طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کرده است.

این فیلم دنباله مستقیم دو فیلم ابتدایی فرنچایز شکارچیان روح محسوب می‌شود که به‌ترتیب در سال‌های ۱۹۸۴ و ۱۹۸۹ اکران شد. رایتمن علاوه‌بر انجام وظیفه کارگردانی به‌عنوان فیلمنامه‌نویس نیز در این پروژه همکاری داشت.

ایوان رایتمن (پدر جیسون رایتمن) نیز به‌عنوان تهیه‌ کننده در این پروژه حضور دارد. ایوان رایتمن وظیفه کارگردانی دو فیلم نخست این فرنچایز را نیز بر عهده داشت.

خلاصه داستان فیلم شکارچیان روح: افترلایف بدین صورت است که خواهر و برادری به نام‌های فیبی و ترور همراه با مادر خود به خانه پدربزرگ‌شان نقل مکان می‌کنند. در ادامه آشکار می‌شود که این خانه متعلق به ایگون اسپنگلر است؛ بعد از رخ دادن اتفاقاتی مرموز، این خانواده تصمیم می‌گیرند تا با تیم اصلی و قدیمی شکارچیان روح ارتباط برقرار کنند.

بهترین فیلم‌های خارجی ۲۰۲۱+ خلاصه داستان، ژانر و بازیگران

کد خبر 499031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.