آخرین وضعیت کاروان ایران ۵۰ روز مانده به المپیک

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: ورزشکارانی که تا پایان خرداد سهمیه المپیک کسب کنند حقوق کامل خود را یکجا دریافت خواهند کرد.

به گزارش ایمنا، کیکاووس سعیدی امروز (جمعه) درباره بازدید از اردوهای تیم‌های ملی در فاصله ۵۰ روز مانده به المپیک توکیو اظهار کرد: مجموعه امکانات اعم از آکادمی المپیک و سالن‌های تمرینی، دپارتمان پزشکی، روانشناسی و هتلینگ در اختیار رشته‌های المپیکی و فدراسیون‌ها برای برگزاری اردوهای تمرینی و تخصصی است. کمیته ملی المپیک هم حمایت مادی و معنوی خود را تداوم داده و تا قبل از بازی‌ها بازدیدها صورت می‌گیرد.

وی افزود: اکنون زمان مشخصی برای بازدید از اردوهای تیم‌های ملی تنظیم نشده است که با هماهنگی فدراسیون‌ها این کار انجام می‌شود.

سعیدی همچنین درباره زمان رونمایی از لباس کاروان اعزامی به المپیک تصریح کرد: اکنون سایزبندی لباس کاروان انجام و در مرحله دوخت قرار دارد.

سخنگوی کمیته المپیک درباره اعزام کاروان پاک به توکیو گفت: ستاد نادو (ستاد مقابله با دوپینگ ایران) مصادیق مشخصی در دوپینگ ورزشکاران رؤیت نکرده و نظارت کاملی هم دارد و هدف اعزام کاروان پاک است.

سعیدی درباره پرداخت حقوق ورزشکارانی که سهمیه کسب کردند به ایرنا گفت: کمیته سهم خود را کامل پرداخت کرده و تعهد خود را انجام داده است. همچنین سهم کادر فنی هم کامل پرداخت شد و پاداش آن دسته از ورزشکارانی که تا پایان خرداد سهمیه جدید کسب کنند یکجا پرداخت می‌شود.

کد خبر 498399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.