مسابقه روایت بانوان از شهر در قالب پادکست

رئیس اداره فرهنگی اجتماعی منطقه چهار شهرداری اصفهان از برگزاری مسابقه ساخت پادکست با عنوان " شهر از نگاه بانوان" خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمدرضا رهبری با اشاره به برگزاری این مسابقه در قالب رویداد "رسانه شهر خود باشیم"، اظهار کرد: برپایی کارگاه ساخت و مسابقه پادکست بخشی از پازلی است که در راستای بهبود محلات و در چارچوب موضوعات چگونه شهر را رصد کنیم و چگونه برای بهتر شدن وضعیت شهر با مشارکت شهروندان اقدام کنیم، صورت گرفته است.

وی افزود: برای اینکه از دیدگاه شهروندان نسبت به شهر آگاه شویم و با مشارکت آنها به تغییر وضعیت موجود به وضعیت مطلوب اقدام کنیم، تصمیم به برگزاری مسابقه پادکست با محوریت بانوان گرفتیم، چراکه بانوان از دیدگاه و منظر خاصی به شهر نگاه می‌کنند، اما معمولاً در برنامه ریزی های شهری به آن‌ها کمتر توجه شده و رسانه‌ها نیز کمتر به انعکاس دیدگاه بانوان نسبت به شهر اقدام کرده اند.

رئیس اداره فرهنگی اجتماعی منطقه چهار شهرداری اصفهان، تصریح کرد: با برگزاری این مسابقه در تلاش هستیم به بانوان این پیام را بدهیم که برای انعکاس نظرات و دیدگاه‌های خود منتظر رسانه رسمی نباشند و خودشان صاحب رسانه شوند، یعنی با ابزاری مانند پادکست حرف‌های خود را بزنند.

رهبری با بیان اینکه فرصت شرکت در مسابقه تا ۲۰ خرداد است، ادامه داد: از همه بانوان شهر اصفهان به ویژه بانوان شهرداری منطقه چهار درخواست داریم این فرصت را غنیمت شمرده و روایت خود از شهر را در قالب موضوعاتی چون بیان دغدغه‌های فردی و اجتماعی با محوریت تجارب زندگی شهری و آنچه کرونا به ما یاد داد، در یک پادکست ۵ تا ۱۵ دقیقه‌ای به شماره ۰۹۳۹۲۰۰۹۹۵۷ ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: پادکست‌های منتخب در اختیار مدیران شهری قرار می‌گیرد تا در جریان دیدگاه‌ها و نظرات بانوان قرار گیرند و آن‌ها را در برنامه ریزی های شهری لحاظ کنند.

 روایت بانوان از شهر در قالب پادکست

کد خبر 497602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.