تبلت هواوی MatePad Pro 2 چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که شرکت هواوی قصد دارد تبلت جدید خود به نام MatePad Pro2 ار در تاریخ دوم ژوئن در چین عرضه کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، تصاویر ارائه شده از تبلت هواوی MatePad Pro2 نشان می‌دهد که این محصول دارای برد فوق باریک است، اما هنوز صحت این موضوع مورد تأیید قرار نگرفته است. به نظر می‌رسد که این مدل تبلت شرکت هوای در دو نسخه وارد بازار می‌شود، نسخه اول به تراشه HiSilicon Kirin 9000 و نسخه دوم به HiSilicon Kirin 9000E مجهز خواهد بود.

نسخه اول فقط از اتصالات وای فای پشتیبانی می‌کند، در حالی که نسخه دوم به اتصالات شبکه 5G نیز مجهز است. اطلاعات منتشر شده پیشین نشان می‌دهد که تبلت هواوی MatePad Pro 2 در دو اندازه ۱۲.۲ یا ۱۲.۶ اینچی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. تبلت هواوی MateBook Pro دارای صفحه نمایش کوچک‌تر ۱۰.۸ اینچی بوده است.

تا کنون اطلاعات بیشتری در مورد نوع صفحه نمایش به کار رفته در تبلت جدید شرکت هواوی مشخص نشده است، اما نسل پیشین آن به صفحه نمایش LCD مجهز شده است، بنابراین ممکن است تبلت هواوی MatePad Pro 2 نیز به همان نمایشگر اما با نرخ نوسازی بالاتر مجهز شود. علاوه بر این، ممکن است این محصول از صفحه نمایش OLED بهره مند شود. شرکت چینی هواوی قصد دارد محصولات دیگری مانند ساعت هوشمند Huawei Watch 3 را به زودی عرضه کند.

کد خبر 497508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.