نگاهمان به مردم اصفهان فراگیر، فراجناحی و فراجنسیتی است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مدیریت شهری افتخار دارد که همه مردم را در ارائه خدمات مورد توجه قرار می‌دهد، برای گروه یا منطقه خاصی خدمت رسانی نمی‌کند و برای پرداختن به بخشی از جامعه بخش دیگر را نادیده نمی‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی امروز _یکشنبه نهم خردادماه_ در آئین بهره برداری از تجهیزات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان و افتتاح مرکز فرماندهی و اتاق فرمان کشور اظهار کرد: آتش نشانان همیشه در صحنه‌ها حضور دارند و به لحاظ نوع مأموریت خود آرامش‌بخش شهر هستند.

وی کمال سعادت را در خدمت رسانی به مردم دانست و افزود: هرکسی در شهر به دنبال سعادت و سعادتمندی است باید به مردم شهر به درستی بنگرد، نیاز آن‌ها را به خوبی شناسایی کرده و به دور از هرگونه سروصدا و تخریب دیگران، خدمات صادقانه ارائه کند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان این که کسانی که خدمت رسانی به مردم را از طرف دیگران برنمی تابند، در طریق اخلاق قرار نگرفته‌اند، تأکید کرد: خدمت به مردم شایسته‌ترین کاری است که در جامعه انجام می‌شود؛ هر خدمتی که به مردم ارائه می‌شود باید لبخندی بر لب‌های مردم و شهروندان بنشاند.

وی گفت: نگاه مدیریت شهری به مردم فراگیر، فراجناحی و فراجنسیتی است و معتقدیم اصفهان شهری است که در آن همه مستحق دریافت خدمت هستند و مدیریت شهری افتخار دارد که همه مردم را در ارائه خدمات مورد توجه قرار می‌دهد، برای گروه یا منطقه خاصی خدمت رسانی نمی‌کند و برای پرداختن به بخشی از جامعه بخش دیگر را نادیده نمی‌گیرد.

نصراصفهانی تصریح کرد: امیدواریم این خدمات رسانی‌ها که در نمونه‌های مختلف در حال انجام است استمرار یافته و شرایطی فراهم شود که هرکس در هر جایگاه و مسئولیتی به فکر مردم باشد و برای تامین رفاه آنها از هیچ تلاشی فروگذار نکند.

وی گفت: در رقابت‌های سیاسی نباید آنقدر تنور را برای رقیب داغ و شعله‌ور کرد که خود در آن بسوزید و لازم است ظرفیت‌های فردی را افزایش داده و اگر خدمتی در شهر ارائه می‌شود آن را خدمت و اگر خیانتی شود آن را خیانت ببینیم نه این که به واسطه برخورداری از نگاهی متفاوت، هر خدمتی را خیانت جلوه دهیم.

وی با ابراز خرسندی از این که اصفهان در مسیر امید قرار گرفته است، گفت: یاد و خاطره مدیران قبلی از جمله ذالکیان و بزرگ‌زاد که منشأ خدمات خوبی در آتش نشانی اصفهان برای شهر بودند و علم خدمت به مردم را در دست داشتند گرامی می‌داریم.

کد خبر 497325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.