پاوربانک‌های پرفروش بین ۴۰۰ تا ۶۰۰ هزارتومان (۹ خرداد ۱۴۰۰) + جزئیات

در دنیای امروزی که اغلب افراد تعداد زیادی از امورات روزانه خود را به وسیله تلفن همراه هوشمند خود انجام می‌دهند، شارژر همراه یا پاوربانک یک وسیله مهم و گاهاً ضروری محسوب می‌شود که به دلیل نوسانات نرخ دلار و تنظیم نبودن نظام عرضه و تقاضا در بازار، افت و خیز قیمت را تجربه می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هنگامی‌که یک پاور بانک خریداری می‌کنیم، اولین موردی که برای بسیاری از کاربران اهمیت دارد؛ ظرفیت باتری مورد استفاده در آن است که برحسب میلی‌آمپر ساعت اندازه‌گیری می‌شود. هم‌چنین، از این واحد برای محاسبه ظرفیت باتری گوشی‌های هوشمند یا تبلت‌ها استفاده می‌شود و هنگامی‌که یک پاور بانک با ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت خریداری می‌کنید، در واقع این پاور بانک می‌تواند به صورت تئوری گوشی‌هوشمند شما را با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت، تا دو بار به‌طور کامل شارژ نماید.

با این حال، به دلیل از دست‌ رفتن بخشی از انرژی باتری به دلیل مقاومت مدار، کیفیت سلول‌های باتری، فرایند شارژ سریع و… این موضوع چندان به واقعیت تبدیل نمی‌شود به همین جهت، توصیه می‌شود که همواره، یک پاور بانک با ظرفیت بیشتری در مقایسه با ظرفیت باتری گوشی‌هوشمند یا تبلت خود خریداری کنید.

در صورتی‌ که برای مدت طولانی به پریز برق دسترسی ندارید و به طور مداوم در حال مسافرت هستید، خرید یک پاور بانک با ظرفیت بالا توصیه می‌شود (البته در صورتی‌که بتوانید هزینه خرید آن‌را پرداخت کنید). با این حال، باید مدنظر داشته باشید که خرید یک پاور بانک با ظرفیت بالا بدین معنی خواهد بود که برای شارژ کردن کامل ظرفیت باتری داخلی پاور بانک، مدت زمان نسبتاً زیادی لازم است. جدا از این موضوع، هنگامی‌که یک پاور بانک با ظرفیت بالاتر انتخاب می‌کنید، باید مدنظر داشته باشید که این موضوع به معنای افزایش اندازه، بالا رفتن وزن و قیمت آن خواهد بود.

هم‌چنین، در برخی از پاور بانک‌ها این امکان فراهم شده است تا باتری داخلی آن‌ها، هنگامی‌ که در حال استفاده از آن‌ها هستید؛ مجدداً شارژ شود با این حال این روش را چندان توصیه نمی‌کنیم زیرا روی طول عمر باتری داخلی پاور بانک تأثیر منفی خواهد گذاشت.

جریان ورودی و خروجی، فناوری‌های شارژ سریع پشتیبانی‌ شده، تعداد و نوع پورت‌ها و… از دیگر عواملی است که در هنگام خرید پاوربانک باید به آن توجه کنید همچنین دقت داشته باشید که باتری‌ها در شرایط غیراستاندارد می‌توانند منفجر شوند و یکی از عواملی که می‌تواند از این موضوع جلوگیری کند، انتخاب پاور بانک از یک برند معتبر با استانداردهای محافظتی است بنابراین پاوربانکی را خریداری کنید که در برابر اتصال کوتاه، افزایش دما و… سیستم حفاظتی داشته باشد.

در ادامه ۳ پاوربانک پرفروش بازار در بازه زمانی هفته اخیر و بازه قیمتی ۴۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان را بررسی می‌کنیم:

پاوربانک‌های پرفروش بین ۴۰۰ تا ۶۰۰ هزارتومان (۹ خرداد ۱۴۰۰) + جزئیات

شارژر همراه شیائومی مدل PLM۱۸ZM ظرفیت ۲۰ هزار میلی آمپر

قیمت: ۴۸۸,۰۰۰ تومان

این پاوربانک که از سوی کمپانی شیائومی در وزن ۲۰۰ تا ۴۰۰ گرم عرضه شده و این میزان وزن برای یک شارژر همراه در بازار، تقریباً معمولی به نظر می‌رسد، ظرفیتی بالغ بر ۱۵ هزار میلی آمپر بر ساعت دارد و به خوبی می‌تواند از دو تا سه بار شارژ کامل تلفن‌های همراه بر بیاید.

شدت جریان خروجی برق از این شارژر همراه تقریباً ۳.۰ آمپر بوده و با سه درگاه خروجی شارژ در یک بدنه پلاستیکی اما مقاوم یکی از میان رده‌های قوی شیائومی در بازار شارژر همراه محسوب می‌شود.

PLM۱۸ZM شیائومی از فناوری شارژ سریع کوالکام (QC) پشتیبانی می‌کند و فناوری شارژ سریع Power Delivery (PD) نیز یکی دیگر از مزیت‌های منحصر به فرد آن در مقایسه با رقبایش است.

پاوربانک‌های پرفروش بین ۴۰۰ تا ۶۰۰ هزارتومان (۹ خرداد ۱۴۰۰) + جزئیات

شارژر همراه لیتو مدل LP-۴ ظرفیت ۲۰ هزار میلی آمپر

قیمت: ۵۹۹,۰۰۰ تومان

این پاوربانک که از سوی کمپانی لیتو با دو رنگ سفید و مشکی و بدنه پلاستیکی عرضه شده است از کلاس وزنی سنگین بوده و بر اساس اطلاعات ارائه شده از سوی شرکت سازنده است بیش از ۴۰۰ گرم وزن دارد.

محدوده ظرفیت شارژ دهی آن بیشتر از ۱۵ هزار میلی‌آمپرساعت است و شدت جریان خروجی برق از آن می‌تواند بر اساس نوع و میزان شارژ مورد نیاز تلفن همراه شما به ۱.۵ آمپر، ۲.۰ آمپر یا ۳.۰ آمپر تغییر کند.

LP-۴ لیتو، دو درگاه خروجی شارژ دارد و از فناوری شارژ سریع کوالکام (QC)و Power Delivery (PD)برخوردار است؛ از مهم‌ترین قابلیت‌های این شارژر همراه می‌توان به شارژ شدن سریع پاوربانک (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر) و امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر) اشاره کرد.

شارژر همراه انکر مدل A1271 PowerCore ظرفیت ۲۰۱۰۰ میلی آمپر

قیمت: ۶۸۹,۰۰۰ تومان

پاوربانک A1271 PowerCore کمپانی انکر با وزن معمولی (۲۰۰ تا ۴۰۰ گرم) در بازار عرضه شده و دارای رنگ مشکی، سفید و آبی تیره می‌باشد و محدوده ظرفیت شارژ دهی آن بر اساس اطلاعات موجود در کاتالوگ محصول بیش از ۱۵ هزار میلی آمپر ساعت می‌باشد.

شدت جریان خروجی برق از این شارژر همراه پرفروش در روزهای گذشته، به بیش از ۲.۴ آمپر می‌رسد و با ۲ درگاه خروجی USB از فناوری‌های شارژ سریع کوالکام (QC)و Power Delivery (PD) پشتیبانی می‌کند.

از سری مهم‌ترین قابلیت‌های منحصر به فرد این محصول می‌توان به امکان شارژ تبلت (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)، شارژ شدن سریع پاوربانک (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر)، امکان شارژ کردن سریع‌تر موبایل (با شدت‌جریان ۲.۰ آمپر و بالاتر) ، شارژ ایمن (MultiProtect) و تخصیص هوشمند شدت جریان خروجی (Fit Charge) اشاره کرد.

کد خبر 497258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.