حمایت اصلاح طلبان از مهرعلیزاده و همتی اشتباه است

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: حمایت اصلاح طلبان از محسن مهرعلیزاده و همتی اشتباه است؛ زیرا این دو کاندیدا نمی‌توانند مطالبات مردم را پیگیری کنند و لذا بهتر است مدتی از قدرت فاصله بگیرند.

جلال خوشچهره در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آرایش سیاسی انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: انتخابات امسال پس از گذشت چندین سال مجدداً به انتخابات دوره‌های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی در سال‌های ۶۰ تا ۷۵ بازگشت؛ زیرا در آن سال‌ها با حضور یک چهره شاخص و دو کاندیدای پوششی، شاهد هیچ دوقطبی نبودیم. در حال حاضر نیز با توجه به رد صلاحیت گسترده کاندیداهای شاخص اصلاح طلبان در انتخابات ۱۴۰۰، شاهد برگزاری انتخاباتی شبیه انتخابات‌های دوره ابتدایی انقلاب هستیم.

وی افزود: رد صلاحیت گسترده کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری بر سایر کنش‌های سیاسی و اجتماعی در ظرفیت‌های نظام تأثیر بسزایی خواهد داشت.

این فعال سیاسی اصلاح طلب ادامه داد: شورای نگهبان در انتخابات مجلس یازدهم و ریاست جمهوری دوره سیزدهم رویکرد حذفی خود را آغاز کرد زیرا معتقد بود تنها یک جریان سیاسی باید وارد تعاملات سیاسی، اجتماعی شود.

خوشچهره تاکید کرد: حمایت اصلاح طلبان از محسن مهرعلیزاده و همتی اشتباه است زیرا این دو کاندیدا نمی‌توانند مطالبات مردم را پیگیری کنند و لذا بهتر است مدتی از قدرت فاصله بگیرند.

کد خبر 496510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.