شهرداران مجریان اصلی حل بحران‌های جهانی هستند

مارتین کالمر، شهردار زنکت فایت آن در گلان، واقع در اتریش بر این باور است که شهردارها در سراسر دنیا، نقش اصلی را برای مهار ویروس کرونا به عهده داشته‌اند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مارتین کالمر به مدت بیش از ۱۷ سال در شرکت‌های چندملیتی جهان مشغول به کار بوده و در نتیجه توانسته تجربه لازم در سمت مدیریت را کسب کند. وی در حال حاضر و در پی کسب ۷۰ درصد آرا شهر، به عنوان شهردار زنکت فایت آن در گلان فعالیت می‌کند و مدیریت مرکز مراقبت از کودکان را نیز بر عهده دارد. کالمر باور دارد که مدیریت صحیح مناطق شهری توسط شهردارها در سراسر جهان، مهم‌ترین عامل در مهار ویروس کرونا به حساب می‌آید چرا که بدون اعمال مقررات از سوی آن‌ها، کووید -۱۹ هر روز با شدت بیشتری در میان مردم شیوع پیدا می‌کند.

حدود هزار و ۵۰۰ کمپانی و کارگاه در شهر و اطراف زنکت فایت آن در گلان وجود دارد که در آن‌ها، تعداد هشت هزار و ۶۰۰ نفر مشغول به کار هستند و هر ساله بیش از ۸۰۰ میلیون یورو درآمد برای شهر به ارمغان می‌آورند. طبیعت دوست داشتنی شهر بر محبوبیت هر چه بیشتر این شهر افزوده و میراث فرهنگی غنی زنکت فایت ان در گلان، جایگاه والایی در کشور اتریش دارد.

شهرداران مجریان اصلی حل بحران‌های جهانی هستند

مارتین کالمردر انتخابات سال ۲۰۲۰ سمت شهرداری زنکت فایت آن در گلان را به دست گرفت و زمانی که نظر او را در مورد شهر پرسیدند، اظهار کرد این شهر کوچک با جمعیت حدود ۱۲ هزار و ۳۰۰ نفر، یک منطقه تجاری بسیار مهم در کشور به شمار می‌رود.

در نگاه کالمر، زنکت فایت آن در گلان، شهری قدیمی اما بسیار زیباست که قابلیت اعمال تغییرات بیشتر برای بهبود زندگی مردم را دارد.

شهردار جدید زنکت فایت آن در گلان پس از برگزیده شدن در انتخابات از اهداف خود برای افزایش زیست‌پذیری شهر سخن به میان آورد و ادعا کرد که سمت جدید او چالش‌های بسیاری به خصوص طی دوران کرونا پیش رو خواهد داشت.

مارتین کالمر بزرگترین چالش پیش روی خود در هنگام آغاز مدیریت شهر را نامعلوم بودن زمان استمرار قرنطینه‌های کرونایی دانسته و اظهار کرده که طی این دوران، یک شهردار باید تمام همت خود را به کار گیرد تا زندگی مردم را از هر نظر مورد توجه قرار دهد و در حل مشکلات مربوط به آن بکوشد.

از نظر وی، بزرگ‌ترین چالشی که احتمالاً در این دوران با آن مواجه شود، نامعلوم بودن زمان دقیق استمرار قرنطینه‌های کرونایی است چرا که اقتصاد و روابط اجتماعی شهروندان را نیز به شدت تحت تأثیر قرار می‌دهد. با این حال، کالمر متعهد شده که وظایف خود را از همان روز اول شهردار شدن، به درستی انجام دهد تا بتواند با موفقیت چالش‌ها را یکی پس از دیگری از سر راه خود و شهروندان بردارد.

شهرداران مجریان اصلی حل بحران‌های جهانی هستند

از نظر کالمر باید مکانیسم‌هایی مؤثر به کار گرفت تا از طریق آن، به حمایت از اقتصاد محلی پرداخت. گزارشات حاکی است که فروش محصولات بسیاری از کاسبان شهر به مدت چندین ماه متوقف شده است. کالمر قصد دارد به پیروی از شهردار پیشین، علاقمندان را به برگزاری رویدادهای مختلف نظیر موسیقی‌های زنده در فضاهای عمومی شهر دعوت کند و از این طریق ساکنان را به انجام فعالیت‌های تجاری سوق دهد.

در حال حاضر شهردار زنکت فایت آن در گلان مردم شهر را به رقابت برای ارائه ایده‌های خود در زمینه طراحی مرکز شهر دعوت کرده و مدعی شده که فرد یا گروهی از افرادی که بتوانند بهترین طرح را برای بهبود فضاهای شهری مرکز پیشنهاد دهند، جوایز ارزشمندی دریافت خواهند کرد. در واقع، کالمر قصد دارد از طریق برگزاری این رقابت، مردم را به ارائه خواسته‌های خود از شهر تشویق کند و زمینه را برای رفاه هر چه بیشتر آنان فراهم آورد.

شهرداران مجریان اصلی حل بحران‌های جهانی هستند

کد خبر 496361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.