۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱
گردهمایی دوستانه بعد از ۱۷ سال

انتظارها به پایان رسید و دوستداران سریال «دوستان» شش خرداد قسمت جدید این مجموعه به اسم «بازگشت» یا «تجدید دیدار» را از شبکه خواهند دید.

به گزارش ایمنا، روزنامه ایران نوشت: اگر اهل تماشای سریال‌های تلویزیونی باشید می‌دانید که دیدن سریال‌هایی که در آن اتفاقات روزمره و عادی‌تری پیش می‌آید زیبایی‌های خودش را دارد. یکی از این سریال‌ها «دوستان» است. این سریال یک مجموعه کمدی امریکایی است که از سال ۱۹۹۴ تا ۲۰۰۴ پخش شد.

روزمره‌های جمع دوستانه

در ابتدا اسم‌های زیادی برای این سریال پیشنهاد داده شد. از جمله «کافه بی‌خوابی»، «دوستانی مثل ما»؛ ولی در نهایت اسم دوستان انتخاب شد.

داستان حول محور دورهمی‌های شش نفر که در منهتن زندگی می‌کنند و اکثر وقت خود را در کافه یا خانه‌های همدیگر به سر می‌برند و روابط دوستانه عمیقی دارند، می‌گردد. در این سریال دیده می‌شود که در کنار تمامی مشکلات و سختی‌های روزگار که برای هر کس ممکن است پیش بیاید هنوز هم می‌شود خندید و تنها قسمت تیره زندگی را ندید.

داستان‌های دنباله‌دار

سریال دوستان به نویسندگی و تهیه کنندگی دیوید کرین و مارتا کافمن از سال ۱۹۹۴ روی آنتن رفت و ۱۰ سال بعد یعنی سال ۲۰۰۴ آخرین قسمتش پخش شد. این مجموعه ۲۳۶ قسمت دارد که هر قسمت حدوداً نیم ساعت است. جالب اینجاست که قسمت آخر این سریال جز پر بیننده‌های این سریال است.

این سریال از همان ابتدا طرفداران زیادی پیدا کرد و باگذشت ۱۷ سال چیزی از محبوبیتش کم نشده و هنوز هم در رتبه‌بندی ۱۰ سریال برتر قرار دارد.

جوایز متعدد برای دوستان

«دوستان» هم بین مخاطبان عادی طرفدار داشت و هم در بین جشنواره‌های تلویزیونی. این سریال کاندیدای ۶۲ جایزه امی شد. در سال ۲۰۰۲ برای فصل هشتم برنده بهترین سریال کمدی شد و جوایز زیاد دیگری برای قسمت‌های مختلف دریافت کرده است. همچنین از طرف انجمن نویسندگان امریکایی در رده بیست و چهارم از ۶۰ سریال برتر قرار گرفته و در رتبه توانسته رتبه ۲۸ را به خود اختصاص دهد. Guide

دوستان چه کسانی هستند؟

ستارگان اصلی این سریال جنیفر آنیستون، متیو پری، کورتنی، کاکس، لیسا کودرو، مت له بلانک و دیوید شویمر هستند. همچنین ما شاهد نقش آفرینی چندین بازیگر محبوب دیگر به‌عنوان بازیگر میهمان از جمله برد پیت، پاول رود، تام سلک، بروس ویلیس و کودکی‌های کول اسپروس که بازیگر محبوب این روزهای سریال ریوردیل است، هستیم.

لازمه تماشای این سریال هم مانند اکثر سریال‌ها برای بار اول نیازمند صرف کمی زمان و حوصله است تا بعد از گذشت چند قسمت تبدیل به محبوب‌ترین سریال‌تان شود. دیدن «دوستان» در روزهایی که غمگین هستید یا برای فاصله گرفتن از حال و هوای غم‌انگیز این روزها بشدت توصیه می‌شود.

هفده سال پس از دوری

حالا از دیدن دورهم بودن این شش بازیگر فوق‌العاده هفده سال می‌گذرد و تمامی طرفداران دلتنگ‌شان هستند. سال گذشته خبری منتشر شد که شادی را برای طرفداران این سریال جذاب به‌همراه داشت و آن جمع شدن دوباره این شش دوست کنار هم بود. تیزرهای قسمت جدید منتشر شده که در آن بازیگران به پرسش‌های گری دیوید در مقام مجری پاسخ می‌دهند. سؤالاتی درباره قسمت‌های قبلی که با پاسخ‌های اعضای گروه تمام خاطرات زنده می‌شود. اما طی این مدت شایعات بسیاری درباره این بازگشت منتشر شده بود از جمله: ساخت فصل جدید دوستان تنها یک قسمت از دورهمی بازیگران است و صرفاً یادآوری ایام گذشته است و فیلمنامه خاصی وجود ندارد. یا شوخی‌هایی درباره زمان جدایی دو کاراکتر رأس و ریچل است که همگی امیدواریم در قسمت «بازگشت» حتماً به آن پرداخته شود. همین طور تیزرهای ساختگی توسط طرفداران نیز ساخته شده بود که قسمت‌هایی از فیلم‌های مختلف آنها را برش داده بودند؛ پس اگر تمایلی به دیدن تیزر اصلی دارید می‌توانید به صفحه‌های اینستاگرام بازیگران یا صفحه اصلی سریال مراجعه کنید.«friends»

در پایان برای هرکس که این نوشته را می‌خواند دوستی مانند دوستی بین مونیکا، ریچل، فیبی، رأس، چندلر و جویی آرزو می‌کنیم.

کد خبر 496254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.