عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم خردادماه

در این بسته خبری از ۲۴ مورد گرفتاری در آسانسور گرگان تا بررسی لایحه درآمد پایدار در کمیسیون امور داخلی کشور و بهره برداری از پروژه‌های عمرانی فردیس را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

افتتاح و کلنگ زنی ۴ پروژه عمرانی در خرمشهر

به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، آئین افتتاح و کلنگ زنی چهار پروژه عمرانی در این شهرستان با اعتباری بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال برگزار شد.

۲۴ مورد گرفتاری در آسانسور در گرگان

موسی‌الرضا صفری، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: در طول سه شبانه‌روز گذشته، ۲۴ مورد محبوس شدن افراد در آسانسور به نیروهای آتش‌نشانی گرگان اعلام شد.

ایجاد سرپوش برای کانال محله پشت ناسیونال ملایر

حسین بابایی، شهردار ملایر از آغاز عملیات ایجاد سرپوش برای کانال محله پشت ناسیونال ملایر و مرحله کف سازی خبر داد.

ارتقا سرانه فضای سبز بروجرد به ۱۸.۸ مترمربع

شهرام تقوی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری بروجرد از ارتقا سرانه فضاهای سبز شهرستان از ١۶.٨ به ١٨.٨ مترمربع در طی یکسال گذشته خبر داد.

بررسی لایحه درآمد پایدار در کمیسیون امور داخلی کشور

علی حدادی، سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از بررسی لایحه درآمد پایدار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد و گفت: این لایحه در جلسه علنی مجلس مورد بررسی قرار گرفت اما به دلیل ایرادات و ابهاماتی به کمیسیون بازگشت و در جلسه امروز کمیسیون نیز مقرر شد تا کمیته‌ای تخصصی مجدداً این لایحه را بررسی و ابهامات را مرتفع کند.

پروژه‌های عمرانی فردیس، آماده بهره برداری

مصطفی سعیدی، شهردار فردیس تاکید کرد: پروژه‌های احداث ایستگاه آتش نشانی شهرک وحدت، فاز اول بلوار کشتارگاه، بهسازی بلوار مپنا، چمن مصنوعی بلوار کیاتل و پارک تندرستی، تکمیل و بهسازی فرهنگسرای گلستان، جدول گذاری و آسفالت ضلع غربی پارک تندرستی با صد درصد پیشرفت فیزیکی آماده بهره برداری است.

مطالبات پیمانکاران شهرداری جهرم پرداخت شده است

علی نظری، شهردار جهرم گفت: قرارداد ما به صورت حجمی با پیمانکاران خدمات شهری است و هیچ گونه مواجهه مستقیم با کارگران شهرداری نداریم و تا فروردین ۱۴۰۰ مطالبات پیمانکاران پرداخته شده است.

واریز سهمیه سوخت ۷۱۰ هزار خودرو حمل و نقل عمومی

مرتضی ضامنی، مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از واریز ما به التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت فروردین ماه ۷۱۰ هزار خودروی حمل و نقل عمومی خبر داد.

رونمایی از المان بانوی ایثار در بوشهر

به مناسبت سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر امروز دوشنبه در آئینی، المان بانوی ایثار با حضور شماری از مسئولان در ورودی شهر بوشهر رونمایی شد.

اعمال ۳۰ درصد افزایش کرایه حمل و نقل برون‌شهری در رفسنجان

محمدرضا سلمانی، مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل شهری شهرداری رفسنجان از افزایش ۳۰ درصدی کرایه حمل و نقل برون‌شهری در این شهر خبر داد.

کد خبر 495874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.