گره‌های ترافیکی خیابان‌های ولیعصر و جهاد رفع می شود

شهردار اصفهان گفت: فاز نخست مجتمع صنفی عمده فروشان خواروبار، خشکبار و مواد غذایی در میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان در برنامه این هفته " هر یکشنبه، یک افتتاح" افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"فاز نخست مجتمع صنفی عمده فروشان خواروبار، خشکبار و مواد غذایی در میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان در برنامه این هفته " هر یکشنبه، یک افتتاح" افتتاح شد؛ مجتمعی که به گفته معاون اقتصادی استاندار اصفهان، چرخه توزیع این اصناف را ساماندهی می‌کند و در واقع این محل کانون بزرگی برای فعالیت‌های اقتصادی کوچک و توسعه اقتصاد شهری است.

ایجاد مجتمع‌های صنفی، با یکجا کردن واحدهای صنفی، ترافیک و تردد ماشین‌های اضافه را از خیابان‌های شهر کم کرده و آسایش شهروندان را افزایش می‌دهد، مشاغل مزاحم را به بیرون شهر می‌آورد و ساماندهی و نظم بهتر و بیشتر شهر را به دنبال دارد.

به طور مشخص، استقرار واحدها در مجتمع صنفی عمده فروشان خواروبار، خشکبار و مواد غذایی در میدان مرکزی میوه و تره‌بار اصفهان، گره‌های ترافیکی خیابان‌های ولیعصر، جهاد و صارمیه را برطرف می‌کند. مطالبه‌ای که شهروندان ساکن این خیابان‌ها سال‌ها به دنبال آن بوده و نسبت به این موضوع، معترض بودند.

همچنین کلنگ‌زنی فاز دوم این مجتمع انجام شد تا تعداد سوله‌ها و واحدهای این مجتمع به حدود ١١٠ واحد برسد. احداث ۴۰ واحد کارگاهی در شهرک نیک‌اندیش از دیگر پروژه‌های سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان بود. در این مجتمع، مشاغلی که حضور آنها در داخل شهر برای شهروندان ایجاد مشکل می‌کند مستقر می‌شوند. مشاغلی از جمله: آلومینیوم سازی، فلزکاری، تراشکاری و …در قالب واحدهایی مستقر می‌شوند که دسترسی مطلوبی به شهر دارد. این واحدها بر اساس آئین‌نامه مشوق‌های فروش به صورت مزایده و تقسیطی واگذار می‌شود. "

 گره‌های ترافیکی خیابان‌های ولیعصر و جهاد رفع می شود

کد خبر 495788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.