خدمات سازنده شهرداری اصفهان در جای جای شهر قابل مشاهده است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اصفهان با بیان اینکه در جای جای شهر خدمات سازنده شهرداری و مدیریت شهری اصفهان قابل مشاهده است، گفت: در سه سال گذشته در بعد سازندگی و رفع مشکلات شهری به ویژه رفع گره‌های کور ترافیکی اقدامات ارزنده‌ای توسط شهرداری انجام شده که باید قدردانی شود. 

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدحسین قاضی عسگر امروز _یکشنبه دوم خردادماه ۱۴۰۰ _ در آئین بهره برداری از پروژه‌های عمرانی سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری ضمن قدردانی از تلاش‌های شهرداری اصفهان در سه سال اخیر، اظهار کرد: روز گذشته روز بهره‌وری و بهینه سازی مصرف بود که افتتاح پروژه‌های سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری به فاصله یک روز از این مناسبت را به فال نیک گرفته و امیدواریم این سازوکارها باعث توزیع منطقی مشاغل باشد.

وی با بیان این که نظام توزیع کالا و خدمات یکی از مشکلات امروز است، تصریح کرد: با حرکت‌های انجام شده از دو سال گذشته با استفاده از سامانه‌های مختلف و افراد کاردان به سمتی پیش می‌رویم که مجموعه توزیع، ساماندهی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: راه اندازی مجتمع‌هایی همچون مجتمع صنفی عمده فروشان خواروبار، خشکبار و مواد غذایی و مجموعه کارگاهی نیک‌اندیش در کنار استفاده از فناوری اطلاعات می‌تواند کارساز باشد.

وی با بیان اینکه در جای جای شهر خدمات سازنده شهرداری و مدیریت شهری اصفهان قابل مشاهده است، گفت: در سه سال گذشته در بعد سازندگی و رفع مشکلات شهری به ویژه رفع گره‌های کور ترافیکی اقدامات ارزنده‌ای توسط شهرداری انجام شده که باید قدردانی شود.

کد خبر 495603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.