۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰
دیپای در لیست خریدهای بارسا

روزهای تلخ در منچستریونایتد برای مهاجم هلندی پایان کار نبود و حالا این بازیکن ممکن است جایگزین مسی در بارسا شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، ممفیس دیپای، مهاجم هلندی تیم لیون پس از پیوستن به یونایتد به هیچ عنوان روزهای خوبی را در این باشگاه طی نکرد اما توانست با درخشش در تیم کنونی‌اش، دوباره ارزش‌های خود را ثابت کند تا به هدف اصلی بارسا در پنجره نقل و انتقالاتی پیش رو تبدیل شود.

ممفیس دیپای که چند سالی است در ترکیب لیون حضور دارد، در تمام فصل‌ها عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته است تا آنجا که سال گذشته یکی از اهداف مهم بارسا بود اما هیچ توافقی میان باشگاه اسپانیایی با لیون حاصل نشد تا این بازیکن یک فصل دیگر را نیز در فرانسه طی کند.

حالا پس از گذشت یک سال و حضور رونالدو کومان، سرمربی هلندی روی نیمکت بارسلونا، شرایط برای اضافه شدن دیپای به جمع آبی و اناری‌ها بسیار بهتر شده و این باشگاه در نظر دارد تا پیشنهاد قانع کننده‌ای را برای باشگاه لیون ارسال کند.

اگرچه هنوز به طور رسمی در رابطه با انتقال دیپای نظری داده نشده است بدون شک این بازیکن با توجه به توانمندی‌های خود مایل است تا بتواند فوتبالش را در تیم‌های بهتری ادامه دهد و در حال حاضر کاتالان‌ها از مشتریان جدی او هستند.

از سوی دیگر با نزدیک شدن به سال‌های پایانی حضور مسی در مستطیل سبز، شاید دیپای بتواند به عنوان گزینه جایگزین بارسلونا باشد تا در آینده به درخشش‌های او تکیه کند. بدون هیچ تردیدی، آن ممفیس دیپای که باشگاه منچستر یونایتد را به سمت لیون ترک کرد، هیچ شباهتی به دیپای که قرار است در بارسا حضور داشته باشد ندارد و می‌توان روزهای روشن‌تری را برای او متصور شد.

کد خبر 495579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.