مشارکت مردم در انتخابات با رفتارهای اخلاق‌مدارانه افزایش می‌یابد

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نامزدهای انتخابات با عبرت از گذشته ضمن رعایت شئونات اسلامی و رفتارهای اخلاق مدارانه، زمینه خدمت بی منت و بدون شائبه و افزایش بیش از پیش اعتماد مردم به حاکمیت اسلامی و مشارکت در رویداد مهم ۲۸ خرداد ماه را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا امینی امروز (یکشنبه) در یکصد و هفتاد و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت سالروز حماسه بزرگ آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد، اظهار کرد: امنیت، آزادی و عزت امروز کشور مدیون جانفشانی‌های ملت قهرمان ایران است که با پیروزی انقلاب اسلامی و رهبری امام خمینی (ره) آغاز شده و در دوران فروزان دفاع مقدس ادامه یافت و امروز به لطف و عنایت حضرت مهدی (عج) و هدایت‌های انقلاب اسلامی و نقش آفرینی سرداران بزرگی همچون شهید علی صیاد شیرازی و شهید حاج قاسم سلیمانی امتداد یافت.

وی افزود: در روزهای اخیر، انتفاضه فلسطین با حمایت و همراهی همه جانبه جبهه مقاومت، صهیونیست‌های اشغالگر را مجبور به التماس برای آتش بس یکجانبه کرده و بیش از هرزمان دیگری نشان داد که غده سرطانی اسرائیل در مسیر نابودی قرار گرفته است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان به نمایندگی از مردم این شهر از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا خواست که در ایام تبلیغات انتخاباتی از تهمت زدن به دیگران، ترویج دروغ، فرافکنی، دادن قول‌های بی پایه و اساس و رفتار و گفتارهای فریبنده و جنجالی بپرهیزند.

وی تاکید کرد: توهین به شعور مردم نه در شأن نامزدها و نه در شأن مردم است هر چند ممکن است با رفتارهای مغایر با موازین دینی و اخلاقی و قول‌های فریبنده، موفق شده و برای دورانی زودگذر، کرسی ریاست جمهوری یا عضویت در شوراها را تسخیر کنند.

امینی خاطرنشان کرد: نامزدهای انتخابات بدانند اگر به اینگونه موارد که عموماً از مصادیق گناهان کبیره است آلوده شوند، نه تنها برکت و توفیقی در ایام مسئولیت خود نخواهند داشت بلکه بزودی و در گذر زمان همه چیز برای مردم روشن و با اتمام زمستان روسیاهی به زغال خواهد ماند.

وی گفت: کشور ما پر است از تجربه‌های تلخ و شیرین با فرصت‌های طلایی و توفیق خدمت به مردم و شایسته که توسط مدیران صادق، پاکدست و با همت غنیمت شمرده شده و توسط افراد کوته‌بین و فرصت طلب به تباهی رفته است.

امینی افزود: بهتر است نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، با عبرت از گذشته ضمن رعایت شئونات اسلامی، با صداقت، رفتارهای اخلاق مدارانه، فعالیت‌های ایجابی و ایجاد زمینه رقابت سالم، زمینه خدمت بی منت و بدون شائبه و افزایش بیش از پیش اعتماد مردم به حاکمیت اسلامی و مشارکت در رویداد مهم ۲۸ خرداد ماه را فراهم کنند.

کد خبر 495570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.