عملکرد مدیریت شهری با حضور شهردار اصفهان بررسی می شود

قدرت الله نوروزی، شهردار اصفهان _سه شنبه چهارم خرداد ماه_ در شبکه اجتماعی کلاب هاوس در گفت و گوی ویژه "بررسی عملکرد مدیریت شهری اصفهان " حضور می‌یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مدتی است فضای رسانه‌ای کشور تحت تأثیر یک اپلیکیشن جدید به نام clubhouse قرار گرفته است و بسیاری از چهره‌های شاخص در حوزه‌های سیاست، مدیریت شهری، علم و هنر به آن پیوسته‌اند. این شبکه اجتماعی فضایی را فراهم کرده که افراد می‌توانند در آن به صورت زنده گفت‌وگوی صوتی کنند. با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا برنامه‌های مختلفی با حضور مسئولان کشوری و شهری در رابطه با مسائل روز برگزار می‌شود.

کلاب "به وقت اصفهان" نیز از جمله اتاق‌هایی است که از طریق این شبکه اجتماعی از مدیران شهری دعوت می‌کند تا در مورد موضوعات مختلف به بحث و تبادل نظر بپردازند. سه جلسه از این برنامه با حضور مدیران شهری اصفهان برگزار شده و چهارمین جلسه آن _ سه شنبه چهارم خرداد ماه_ با حضور قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان به "بررسی عملکرد مدیریت شهری اصفهان " پرداخته می‌شود.

ایمان حجتی، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان در این باره در صفحه توئیتر خود برگزاری این گفت و گوی ویژه را اطلاع داده است:

"هفته قبل برای پاسخگویی در کلاب به وقت اصفهان حاضر بودم و طبق اعلام، دیگر مدیران از جمله شهردار محترم نیز حاضر و پاسخگو خواهند بود. دکتر نوروزی شهردار اصفهان روز سه شنبه ۴ خرداد ساعت ۲۱ پاسخگوی شهروندان عزیز اصفهانی در کلاب "به وقت اصفهان" خواهد بود."

او همچنین در توئیتی دیگر نوشته است:

"شهرداری اصفهان منعی در خصوص پاسخگویی مدیران در کلاب هاوس ایجاد نکرده و نامه مورد اشاره در یکی از شبکه‌های اجتماعی توسط نهادهای مرتبط به دستگاه‌ها از جمله شهرداری‌ها برای دقت نظر و هوشیاری در این زمینه با ارائه نکات لازم ارسال شده و مانعی برای پاسخگویی به مردم نیست."

به گزارش ایمنا، شهردار اصفهان طی چهار سال گذشته در برنامه‌های "هر یکشنبه، یک افتتاح" و در نشست‌های خبری متعدد پاسخگوی سوالات خبرنگاران در رابطه با موضوعات مختلف شهری بوده و در فضای مجازی نیز فعال است.

کد خبر 495210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.