۱۵ نکته کلیدی در پرونده قتل بابک خرمدین + آخرین خبر از پرونده

۱۵ نکته کلیدی در پرونده قتل بابک خرمدین و خواهر و دامادشان را در این گزارش بخوانید.

به گزارش ایمنا، قتل بابک خرمدین و خواهر و دامادشان این روزها خبر داغ اخبار حوادثی است. مخاطبان اخبار و خوانندگان سوالات زیادی در مورد این قتل‌ها مطرح می‌کنند که در این گزارش با طرح ۱۵ نکته کلیدی در این پرونده تلاش کردیم این سوالات را پاسخگو باشیم.

۱) ۲۶ اردیبهشت ماه تکه‌های بدن یک مرد در سطل زباله‌ای واقع در فاز سه شهرک اکباتان کشف شد. خبر کشف این جسد اولین بار در رکنا منتشر شد و ساعتی بعد وقتی مشخص شد جسد مثله شده متعلق به بابک خرمدین کارگران سینمایی است. بازهم رکنا اولین رسانه‌ای بود که نیمه شب تأیید کرد این جسد متعلق به بابک خرمدین کارگردان سینما است.

بابک خرمدین

۲) هر چند هنوز هم تکه‌هایی از بدن بابک خرمدین کشف نشده است اما زمانی که کارگر ضایعاتی، کشف جسد مثله شده را به مأموران پلیس نشان داد، مأموران پلیس با بررسی دوربین‌های مدار بسته توانستند ماشینی را که این جسد با آن منتقل شده بود شناسایی کنند. با شناسایی صاحب خودرو یعنی اکبر خرمدین پدر بابک، به منزل آنها رفته و در حمام خانه با لکه‌های خون مواجه شدند. مأموران پدر و مادر بابک را به عنوان اولین مظنونان قتل بازداشت کردند.

۳) هنوز ساعتی از بازداشت پدر و مادر بابک خرمدین نگذشته بود که آنها به قتل بابک خرمدین اعتراف کردند. پدر بابک گفته بود که با خوراندن قرص بیهوشی در آبگوشت مرغ به پسرش، او را ابتدا بیهوش کرده و سپس با ضربه چاقو او را به قتل رسانده بوده است. سپس جسد بابک را در حمام خانه شأن تکه تکه کرده بود. پدر بابک خرمدین در بازجویی‌های ابتدایی گفت: پسرم مجرد بود او ما را آزار و اذیت می‌کرد جانمان به لب رسیده بود هر روز از دستش در امان نبودیم ناسزا می‌گفت و هرکاری دلش می‌خواست انجام می‌داد من و مادرش تصمیم گرفتیم از شر او رها شویم تا بیش از این آبرویمان نرفته است ابتدا قرص خوراندیم وقتی بی هوش شد با چاقو او را کشتم و جسدش را داخل حمام بردم بعد برای اینکه بتوانم از خانه خارج کنم جسدش را تکه تکه کردم داخل چمدانی گذاشتم و با همدستی همسرم جنازه را از خانه بیرون بردم و داخل سطل آشغال انداختم.

۴) پدر بابک خرمدین انگیزه‌های عجیب و غریبی از قتل فرزندش عنوان کرد. او در اولین بازجویی بابت قتل فرزندش از خدا شکرگزاری کرد

پدر بابک خرمدین در اعترافاتش گفت: پسرم از بچگی ما را اذیت می‌کرد و با هر بدبختی که بود او را بزرگ کردم، همیشه از مدرسه اخراج می‌شد و یک روز آرام نداشتیم اما با کار و تلاش توانستم او را راهی دانشگاه کنم و پسرم فوق لیسانس گرفت و یکی از فیلم‌هایش نیز در جشنواره جایزه گرفت و پسرم در دانشگاه تدریس می‌کرد.

وی افزود: بابک در دانشگاه کرج استاد فیلم سازی و کارگردانی بود اما از زمانیکه کرونا آمد کلاس‌های دانشگاه به صورت آنلاین بود و بابک هفته‌ای ۳ روز به بهانه اینکه به شاگردانش درس خصوصی بدهد آنها را به خانه می‌آورد و جالب این بود که بابک فقط دانشجویان دختر را به خانه می‌آورد و نمی‌دانستیم که همه آنها دانشجوهایش بودند یا نه!

پدر بابک خرمدین ادامه داد: پسرم با دخترها به داخل اتاق می‌رفت و از مادرش می‌خواست برای خودش و میهمانش غذا درست کند و مادرش از آنها پذیرایی می‌کرد و این در حالی بود که می‌دانستیم پسرم با دختران در خانه رابطه جنسی برقرار می‌کند. از رفتارهای پسرم خسته شده بودم و او بعضی اوقات ما را کتک می‌زد و می‌خواست کارهایش را انجام دهیم و باور کنید از وجود پسرم یک روز آرام نداشتم و جانمان به لبمان رسیده بود. حتی از پسرم خواستم برای خودش خانه‌ای تهیه کند و حاضر شدم خودروام را بفروشم و حتی سهم ارث او را بدهم که برای خودش خانه بگیرد و با ما زندگی نکند اما بابک می‌گفت جنازه من از این خانه بیرون می‌رود و هیچ وقت نپذیرفت از خانه خارج شود.

قتل بابک خرمدین / پدر بابک خرمدین در حال اعتراف به قتل

۵) بعد از اعترافات هولناک پدر بابک خرمدین به قتل او و مثله کردن و اختفای جسد با کمک همسرش، معمایی جدیدی مطرح شد که ناپدید شدن ناگهانی خواهر بابک خرمدین بود. اولیادم درجه دو "بابک خرمدین " دو خواهر و یک برادر بودند.

آخرین اطلاعاتی که دوستان آرزو خرمدین خواهر بابک خرمدین، از او داشتند به دوسال پیش بر می‌گشت. آنها می‌گفتند: «آرزو با خانواده اش زندگی می‌کرد ولی یک مدت کوتاه از او خبر نداشتیم و وقتی بعد از این مدت کوتاه، یک روز مادرش را در شهرک اکباتان دیدیم و سراغ او را از مادرش گرفتیم با گریه گفت که آرزو از ایران رفته است و هیچ تماسی با آنها ندارد.»طبق گفته دوستان نزدیک آرزو، او دچار بیماری ام اس بود و سفر او به یک کشور خارجی در این شرایط به حتم باید دلیل خاصی داشته باشد.

آزیتا خواهر دیگر "بابک خرمدین " ساکن همان شهرک اکباتان است و با همسر و دخترش زندگی می‌کند. افشین برادر "بابک خرمدین" در یک شرکت هواپیمایی کار می‌کند.

۶) همسایه‌ها از قتل بابک و مفقود شدن آرزو خرمدین شوکه بودند. یکی از آنها که خانم جوانی بود می‌گفت: «از لحظه‌ای که این ماجرا را شنیدم از شدت ناراحتی نمی‌توانم به خانه بروم و در ناباوری محض جلوی در آپارتمان قدم می زنم و به عکس بابک نگاه می‌کنم. من پایین همین بلوک آرایشگاه دارم و مادر بابک مشتری من بود. گاهی احساس می‌کردم رفتارش نرمال نیست! با خودش حرف می‌زد و بی دلیل شروع می‌کرد به حرف زدن از اعضای خانواده اش. یک دفعه از نوه‌هایش با من حرف می‌زد. خواهران بابک هم قبل از خارج رفتن گاهی به آرایشگاه من می‌آمدند. اما از وقتی رفتند دیگر آنها را اینجا ندیدیم.»

همه همسایه‌ها معتقد بودند که خانواده خرمدین یک خانواده آرام بودند.

۷) هنوز شوک قتل فجیع بابک خرمدین توسط پدر و مادر سنگدل هضم نشده بود و برای جامعه انگیزه‌های آنها پذیرفتنی نبود که فیلم انتقال جسد تکه تکه شده توسط پدر و مادرش در آسانسور خانه شأن به این شوک دامن زد. در این تصاویر دیده می‌شد که پدر و مادر بابک خرمدین حساب شده و با خونسردی جسد مثله شده را بسته بندی و از خانه خارج کردند.

در تصاویر دیده می‌شد که مادر بابک خرمدین با فشردن دکمه‌های آسانسور، آن را متوقف کرده و پدر او تکه‌های بدن پسرشان را که در چمدان و کیسه‌های بزرگ مخفی کرده بود به آسانسور منتقل می‌کند.

کاربران فضای مجازی با توجه به این نکته که پدر بابک خرمدین با عصبانیت دست مادر او را از روی دکمه کنار زد و با اشاره به بسته بندی هوشمندانه جسد مثله شده و همچنین خونسردی پدر هنگام انتقال جسد مثله شده، به این نکته اشاره کردند که این موارد عجیب به نظر می‌رسد.

فیلم انتقال جسد بابک خرمدین توسط پدر ومادرش

۸) پدر بابک خرمدین که در پرونده قتل فجیع پسرش دستگیر شده بود بعد از ۳ روز پرده از ۲ جنایت دیگر برداشت و به قتل دختر و دامادش اعتراف کرد. به این ترتیب لحظه به لحظه بر عمق فجیعی این پرونده افزوده شد.

سرپرست دادسرای جنایی تهران: پدر بابک خرمدین در تازه‌ترین اعترافات خود گفته در سال ۹۰ داماد خود و بعدها در سال ۹۷ دختر خود را هم به قتل رسانده و برای رهایی از اجساد آنها را تکه‌تکه کرده و هر کدام را در جایی رها کرده است.

۹) حالا که پدر بابک به قتل دختر و داماد خود اعتراف کرده و پرده از راز جنایت هولناک خود برداشته است، می‌توان پازل در هم ریخته این ماجرا را کنار هم گذاشت و به این نتیجه رسید که این قاتل بی رحم قبلاً هم سناریوی این جنایت را در قتل‌های مشابه کارگردانی و اجرا کرده بوده است. به همین دلیل هم بود که در سومین اجرای این تئاتر توسط پدر بابک خرمدین، این قاتل حساب شده و خونسرد عمل می کردوبرخورد مستبدانه او به مادر هم شاید حکایت از وحشت همدست قاتل از قاتل دارد!

آرزو خرمدین خواهر بابک

۱۰) پدر بابک خرمدین در اعترافات خود در مورد انگیزه قتل دامادش گفت: «فریبرز اعتیاد داشت و بعد از مدتی دخترم در خصوص رفتارها بد شوهرش حرف زد و اینکه او را آزار می‌دهد و مشکل اخلاقی داشت به همین خاطر تصمیم به قتل او گرفتیم.

عامل قتل عام خانوادگی ادامه داد: خواهرزاده ام علاقه زیادی به غذای زرشک پلو با مرغ داشت، یک روز که دامادم و آرزو در خانه مان دعوت بودند در غذای فریبرز قرص ریختیم و بعد از اینکه دامادم بیهوش شد او را به قتل رساندم و دختر و همسرم نیز شاهد قتل بودند بعد جسد فریبرز را به حمام خانه بردم و در آنجا جسد را تکه تکه کردم.

وی ادامه داد: جسد مثله شده فریبرز را داخل کیسه‌هایی قرار دادم و آنها را داخل سطل‌های زباله در مناطق شهرک اکباتان انداختم و خودرو پراید دامادم را در خیابان مهرآباد جنوبی رها کردم و وقتی خانواده فریبرز پیگیر پسرشان شدند ادعا کردم که فریبرز آخرین بار به خانه ما آمد و گفت که می‌خواهد چند قاچاقچی را به مرز اشنویه ببرد و دیگر از او اطلاعی نداریم که خانواده خواهرم با مراجعه به پلیس پیگیر فرزندشان بودند و هیچ ردی از فریبرز به دست نیامد.

فریبرز داماد خانواده بابک خرمدین

۱۱) پدر بابک خرمدین در خصوص انگیزه قتل دخترش آرزو خرمدین در سال ۹۷ گفت: آرزو در این مدت سرکش شده بود و به مادرش می‌گفت که بعد از مرگ پدرم حقوقش به من می‌رسد و به تو نیز حقوق کمی می‌دهم که بتوانی زندگی کنی ولی بیشتر پول را خودم بر می‌دارم.

وی افزود: دخترم اعتیاد به مواد مخدر گل و هروئین پیدا کرده بود و من وقتی با خودروی تاکسی به بیرون از خانه می‌رفتم و مسافرکشی می‌کردم آرزو به من زنگ می‌زد که شب دیر بیا خانه یا شب به خانه نیا که این موضوع مرا آزار می‌داد.

پدر سنگدل ادامه داد: حتی افشین هم از رفتارهای خواهرش خسته شده بود اما پسرم همیشه در ویلای شمال بود و از ماجراهای قتل خبر نداشت تا اینکه دیگر از کارهای آرزو که مشروبات الکلی می‌خورد و مواد مخدر مصرف می‌کرد خسته شده بودم و با همسرم تصمیم به قتل گرفتم.

۱۲) رابطه بابک و پدر مادرش طبیعی به نظر می‌رسید. افرادی که آنها را می‌شناسند عقیده دارند بابک عاشق مادرش بود و بعد از یکی از اجراهایش که مادرش هم در آن نقش داشت، پدرش سخنرانی کرده بود. خانواده بابک از نگاه همسایه‌ها خانواده‌ای بسیار آرام و طبیعی بودند.

یکی از همسایه‌ها که از حدود سی سال قبل با خانواده خرمدین همسایه است می‌گوید: «یکی دو هفته قبل بود که دست بابک شکسته بود. او را همراه مادرش دیدم که داشت به دکتر می‌رفت. مادرش حتی در این سن و سال هم پسرش را تنها نگذاشته بود. رابطه شأن با هم خیلی طبیعی بود. باورش چقدر سخت است در پشت پرده زندگی همسایه ای که مثل همه مردم عادی در کنار ما زندگی می‌کرد، چنین فاجعه‌ای رخ دهد که همه ایران در موردش حرف می‌زنند.»

۱۳) دوست صمیمی آرزو خرمدین که هر دو ساکن شهرک اکباتان بودند و از کودکی با او همکلاسی و این دوستی تا زمانی که ناگهان آرزو ناپدید شد ادامه داشت، گفت: " نه در دوره مدرسه، وقتی بزرگ‌تر شدیم، یک روز؛ مقابلم نشست و گفت: "می‌خواهم رازی به تو بگویم که اگر نگویم، نگفتنش خفه ام می‌کند" و گفت: " کودک که بودم، هشت ساله، پدرم… م. " به مادرم گفتم. مادر گفت" ساکت باش و هیچ چیزی به هیچ کسی نگو…" مادرم که از خانه خارج می‌شد، پدر و من که تنها می‌ماندیم…" آرزو در تمام سال‌های دوستی مان تنها سه بار این داستان را تعریف کرد و هر مرتبه می‌لرزید.

دوست خواهر بابک خرمدین گفت: آرزو می‌گفت پدرش در کودکی به او تجاوز کرده بود

۱۴) دوستان و شاگردان بابک خرمدین عقیده داشتند او مردی آرام و متین بوده است. همسایه روبرویی خانه بابک خرمدین از این حادثه شوکه و ناراحت است. می‌گوید بابک یکی از فیلم‌هایش را در خانه آنها بازی کرده بود.

سال‌ها با هم همسایه بودند و پسر ده ساله اش گاهی برای بازی خانه بابک خرمدین می رفته است. او می‌گفت: «خانواده بابک خانواده آرامی بودند. هیچ وقت مورد خاصی از آنها ندیده بودیم. مثلاً پرخاشگری یا دعوای جدی ای بین آنها نبود.»

۱۵)پ در بابک می‌گوید از قتل‌های مرتکب شده عذاب وجدان ندارد چون عقیده دارد سه فردی را که فساد اخلاقی داشتند به قتل رسانده است. در همین حال لیلا اوتادی بازیگر سینمایی ایران در استوری خود نوشت پدر با اطلاع مادر خانواده به دختر تجاوز می کرده و شنیده‌ها حاکی از این است که دعوای شب قبل بابک خرمدین و پدرش بر سر تعرض پدر بابک به یکی از دانشجویان دختر بوده است. این ادعای او با آنچه دوستان و نزدیکان بابک و آرزو خرمدین در مورد آنها می‌گویند تناقض عجیبی دارد.

بیشتر بخوانید:

آزار دانشجوی دختر بابک خرمدین توسط پدر! / قتل بابک بخاطر اعتراضش

جزئیات تجاوز پدر بابک خرمدین به دخترش آرزو در ۸ سالگی

مجازات والدین بابک خرمدین + جزئیات

پدر بابک خرمدین قصاص می‌شود؟

آخرین گفتگو با پدر بابک خرمدین

اعتراف پدر و مادر بابک خرمدین به قتل دختر و دامادشان

منبع: رکنا

کد خبر 495130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 24
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    39 1
    هر مشگلی هم،آدم،داشته باشه پلیس به پلیس مراجعه میکردن نه خودشون بشن قاضی و حکم،صادر کنن
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    37 1
    کفتار پیری که نام پدر را عاریه گرفته است.....
  • شیرین IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    16 4
    قضاوت زوده اصلا معلوم نیست چه اتفاقاتی افتاده ولی در همین حد که دونفر تحت عنوان پدر ومادر وبه هر دلیلی این جنایت را مرتکب شدند غیر قابل قبوله خداوند هیچ انسانی را لحظه ای به حال خودش رها نکنه این موجود دوپا موجود عجیبیه
  • الهام IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    23 1
    اصلا حیفه این مامورین وقت خودشونو برای این دو نفر تلف کنن زود حکمشونو صادر کنن ببینم چه جوری میره اون دوتا فرزندشم بکشه اخه بدبخت دیگه اخر خطی دهنتو سرویس میکنن فقط و فقط خدا این فاجعه را اشکار کرد.یا ارحم الراحمین این دو شیطان را به سزای اعمال برسان.و ما را به خودمان وامگذار
  • ABC US ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    11 2
    پدرو مادر بابک از نظر روانپزشکی و روانشناسی سایکوپات هستندو بسیار خطرناک تا وقتی که قتل نکرده بودند و اونم وحشتناک به این صورت سایکوپات مثبت بودن اسکن مغزی این افرا و همه افراد مشخص می کند ده درصد جامعه انسانی سایکوپات مثبت است و این ارثی هم می باشد اما محیط و تربیت خوب و شادی آموزی و ارتباط خوب با دیگران در کودکی تاثیر این ژن را خاموش می کند ولی الان این دوتا سایکوپات واقعی هستند و این ژن فعال شده دیگه هر چیزی رو که اونا رو تهدید کنه با قتل توجیه می کنند. و قانون که تو ایران وله اینا باید آسایشگاه روانی بستری بشن تا بمیرن نه اینکه تو جامعه ول بشن بعد 5 سال
    • مریم IR ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
      10 0
      معنی ابرو اون پدر مادر جانی ادم گشت بهت یاد نداد خودتون ابرو خودتون گ هیچ کل ایران ایرانی خانواده ایرانی پدر مادر ایارنی بردین بابا ترس وحشت بین پچهایی ملت انداختین واحساسات مردم شگنچه دادین حالا دم از ابرو میزنید واقعنکه
    • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
      4 0
      کاملا با نطر شما موافقم درسته وقتی جامعه تی به این روش خو گرفت سخته درمان بشه فقط بای هر کسی که ازش کاری بر ماید نشاط سالم رو ترویج بده
  • سعید IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    19 5
    دختر بدبخت خانواده گفته است که با آبروی ما بازی نکنید. خواهر بزرگوار،از کدام آبرو صحبت میکنی؟ پدر و مادر خونریزتان آبرویی برا شما گذاشته اند برای شما بمونه؟ کل ایران در شوک این فرزند کشی و دامادکشی هستند و واقعا خیلی ها خوابشان نمیبرد آنوقت شما دم از آبرو میزنی؟
  • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    12 3
    چطور متوجه نشدن برادر بابک کل قتل ها هم دست بوده چرا پدرمادر دختر داماد پسرش کشتن توفکر کشتن دختر بعدی بودن ولی اون یکی پسرشون که الکلی بوده کاری نداشتن یکمی دقت کنید به این پرونده
  • حسین IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    27 2
    با سلام من یه نکته دیگری رو میخواهم بگویم که کمتر کسی بهش توجه کرده و اونهم کم کاری و بی مسئولیتی اداره ی پر ادعای آگاهیست که در صفحات حوادث کلی با آب و تاب دروغ تحویل مردم میدهند که نیروهای خبره ی ما فلان قتل پیچیده رو رمز گشایی کردند و...بااین که خانواده ی داماد سالها درپی علت مفقودی فرزندشون بودند و با اینکه سرنخ پنل پیدا شده در خانه قاتل و... بوده کوتاهی کردند و دو قتل دیگه توسط دو فرد کاملا آماتور انجام شده واقعا اگر وجدان داشته باشند یا باید استعفا دهند و یا توبیخ کنند ماموران کودن و بی مسئولیتی که باعث قتلهای بعدی شدند
  • یوحنا IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    27 3
    اگر پلیس در پرونده مفقودی داماد خرم دین دقت کافی میکرد الان جان چند نفر نجات پبدا کرده بود ولی دریغ از بی تفاوتی و سهل انگاری پلیس.چرا پلیس در بعضی پرونده ها که شاکی خصوصی دارد بی تفاوت است؟ ولی پرونده هایی که شاکی دولت است با قاطعیت برخورد میکند مثلا قتل یک پلیس یا مامور اطلاعاتی پیگیری پلیس بیشتر میشه و قتل یک انسان عادی پیگیری کمتر
  • زهرا IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    17 0
    برادربابک بایددقیقابازجویی بشه
  • IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    9 0
    بنظرم من اینا قتل های بیشتری انجام دادن این روش وحشتناک قتل فقط به سریالیا میخوره
  • IR ۰۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    6 1
    واقعا فهمیدن اینکه پسر به دنبال دختران بود یا پدر سخته؟
    • IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
      0 0
      این که مشخصه اونی که ادم کش و بی وجدانه پدر بود و هست
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    5 0
    قانون اساسی درمورد سو رفتار اولیا ایراد کلی داره دولت باید ازنهادخانواده حمایت کنه که متاسفانه یا میکنه یا دست وپا شکسته رها کرده دین اسلام که نگفته اگه بچتو خوب تربیت نکردی مشکل داشت بکشش
  • ناشناس IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    18 0
    مطمین باشید تا الان نصف مردم ایران از این قانونی که پدر به خاطر قتل فرزند اعدام نمی شود باخبر نبودند بعد از ماجرای رومینا و انعکاس خبری آن خیلی ها که قبلا با خبر نبودند مطلع شدند از آن و مطمین باشید از این به بعد شاهد قتل های بیشتری خواهیم بود کمان که این طور هم بود و بعد از جریان رومینا بلافاصله چندین مورد قتل های اینچنینی گزارش شد جالب این که این افراد اول از قانون اطمینان حاصل می کنند و با دانستن آن مبادرت به قتل می ورزند دیگه ایران جای امنی به خصوص برای دخترهای جوان نیست.مهم ترین جایی که فرد باید درش آرامش و امنیت روانی داشته باشد خانواده است.البته این مطلب به این معنی نیست که این خبرها نباید انعکاس پیدا کنند. کار باید از ریشه درست شود.
  • IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    4 0
    اگه حرف پدر مادرش راست باشه خوب خونشون میفروختن از دست بچه ها غیب میشدن بابک فرزند اونها و امانت خدا بود و افتخار اونها بود نه تنها برای اونها برای جامعه هنری ایران افتخار آفرین بود این پدر مادر باید جواب کل ملت ایران رو بدن جواب خدارو بدن بابک فقط فرزند اونها نبود فرزند ایران بود حتی حشره ای اذیتت کرد نباید بکشی و اجازه گرفتن جون هیچ موجودی نداری
  • هلن IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    3 0
    چطور زمانی که به دختر خودت تجاوز میکنی دم از آبرو نمیزنی مادری ک میدونست شوهرش به دخترش دست درازی می‌کنه این مادر باید زنده ب گور کرد هر چقدر هم که بچه بد باشه برای پدر و مادر عزیزه حیف ازاین اسمی ب روی شما گذاشتند پدر و مادر باید برشما گفت شیطان صفت
  • سحر IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    3 1
    انکه امروز می کشد پاره تن، با هزار خدعه و فوت وفن از خون آشامان است با جلد انسان، همچون ساحره ای چون شیطان عرب جاهل گویی نسل اوست، با کشتار پسر جدا شود گوشت از پوست
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    1 0
    افشین پس بوق بوده؟
    • ناشناس IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      1 2
      منظور ؟؟
  • محبوب IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    1 0
    چرا با خواهروبرادر بابک که زنده هستند مصاحبه نمی کنند؟
  • ندارالملک IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    0 0
    الله اللهم نداند بجز ذات پروردگار که فردا چه بازی کند روزگار