ایمن‌سازی پروژه پل شهید سلیمانی انجام شده است

مدیرپروژه رینگ چهارم با بیان این که در احداث پل شهید سلیمانی ایمن‌سازی لازم برای سرعت خودروها تا ۱۲۰ کیلومتر انجام شده است، گفت: تاکنون برای احداث این پروژه، بخش فضای سبز، جا به جایی تأسیسات و روشنایی آن حدود ۲۱۷ میلیارد تومان هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید سلمان قاضی عسگر امروز _چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ _ در بازدید اصحاب رسانه از پروژه رینگ چهارم اظهار کرد: رینگ چهارم به طول ۷۸.۲ کیلومتر (حدود ۸۰ کیلومتر) اطراف شهر اصفهان را احاطه خواهد کرد.

وی با بیان این که شهرهای اصفهان، دولت آباد، خورزوق، خمینی شهر، درچه، فلاورجان و شهر ابریشم در مسیر پروژه رینگ چهارم قرار دارد، افزود: در این پروژه ۲۸ پل احداث خواهد شد که تعدادی از آنها همچون پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی، پل آفتاب، میدان استقلال احداث شده و تقاطع‌های روشن دشت و ذوب آهن نیز امسال اجرایی می‌شود.

مدیر پروژه رینگ چهارم با اشاره به پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی گفت: این پروژه دارای پنج پل در سه سطح منفی هفت، مثبت هفت و ۱۴ اجرا شده که پل شماره یک به طول ۴۹۳ متر در مسیر شرق به جنوب، پل شماره دو مسیر شمال به جنوب، پل شماره سه مسیر جنوب به شمال، پل شماره چهار به عنوان کندروی پل شماره سه و پل شماره پنج در سطح منفی هفت به صورت زیرگذر از شمال به شرق احداث شده است.

قاضی عسگر با بیان این که در احداث پل شهید سلیمانی ایمن‌سازی لازم برای سرعت خودروها تا ۱۲۰ کیلومتر انجام شده است، تصریح کرد: تا کنون برای احداث این پروژه، بخش فضای سبز، جا به جایی تأسیسات و روشنایی آن حدود ۲۱۷ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: بخشی از رینگ چهارم حدفاصل کیلومتر صفر تا هفت در حال احداث است و تا کنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است همچنین کیلومتر صفر تا چهارم در مرحله توافق با پیمانکار است.

مدیر پروژه رینگ چهارم ادامه داد: پس از کیلومتر هفتم رینگ، خیابان‌های تابان و آسمان احداث شده و در ادامه از سمت شمال به اراضی دولت آباد و سپس به اتوبان معلم امتداد می‌یابد.

مدیر پروژه رینگ چهارم خاطرنشان کرد: با توجه به تداخل رینگ و اتوبان ذوب آهن جلساتی با کمیته فنی شهرداری و شورای سیاست گذاری طرح‌های عمرانی شهرداری برگزار شده تا بتوانیم تا دو ماه آینده پل طراحی شده را در این محدوده اجرایی کنیم سپس مسیر رینگ در محدوده اراضی ارتش، شهر ابریشم و جنوب سپاهان شهر با عرض ۷۶ متر شامل دو مسیر تندرو و دو مسیر کندرو اجرا می‌شود.

وی تأکید کرد: پروژه رینگ چهارم تا سال‌ها می‌تواند پاسخگوی ترافیک شهر اصفهان باشد.

کد خبر 494700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.