بهره‌برداری از بزرگ‌ترین پردیس سینمایی جنوب کشور تا پایان شهریورماه

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز گفت: فاز اول بزرگ‌ترین پردیس سینمایی جنوب کشور تا پایان شهریورماه سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن نعمت اللهی در بازدید از پروژه پردیس سینمایی جوان اظهار کرد: پروژه پردیس سینمایی جوان در منطقه کمتر برخوردار کوزه‌گری با سرعت خوبی در حال اجرا است.

وی مساحت این پروژه را سه هزار و ۶۰۰ مترمربع اعلام کرد و افزود: سالن همایش‌ها نیز در کنار این مجموعه به صورت سازه بتنی در ارتفاع منفی چهار و نیم متر از سطح زمین احداث می‌شود.

رئیس سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: مجموعه پردیس سینمایی جوان دارای سالن آمفی تئاتر با ظرفیت ۲۵۰ نفر و سه سالن سینما با ظرفیت هر کدام ۲۰۰ نفر و دو سالن vip است که به صورت سالن سینما و تئاتر با ظرفیت هر کدام ۷۵ نفر مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

نعمت اللهی با بیان این که در داخل این مجموعه رستورانی با زیربنای ۲۰۰ متر مربع احداث می‌شود، گفت: در این مجموعه در عمق چهار و نیم متری فضای سبز به صورت داخلی با در نظر گرفتن ۶ باغچه و طراحی ویژه پیش بینی شده است.

وی با بیان این که سازه سینما به صورت بتنی و سقف به صورت تیرهای فلزی و عرشه فلزی با ترکیب بتن اجرا شده است، اظهار کرد: اجرای این پروژه از سال ۹۷ آغاز شده و تاکنون عملیات سفت کاری این پروژه ۸۱ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

رئیس سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز گفت: با پایان یافتن مرحله سفت کاری، معاونت فنی و عمرانی شهرداری شیراز عملیات تجهیز و نصب تأسیسات پروژه را بر عهده خواهد گرفت که پیمانکاران آن نیز مشخص شده اند همچنین نقشه‌های اجرای سالن همایش‌ها با ظرفیت هزار نفر و کتابخانه آماده شده است که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

کد خبر 494696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.