گوشی سونی Xperia Ace 2 چه ویژگی‌هایی دارد؟

گوشی سونی Xperia Ace 2 در فهرست کنسول گوگل پلی ظاهر شده است و به بعضی از ویژگی‌های مهم آن اشاره شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، هفته گذشته رندرهایی از گوشی هوشمند سونی Xperia Ace 2 منتشر شد، هم اکنون نیز در فهرست کنسول گوگل پلی ظاهر شده است، بنابراین به نظر می‌رسد که تاریخ عرضه آن نزدیک است. نام تجاری این گوشی SO-41B در نظر گرفته شده است.

مشخصات سونی Xperia Ace

۲ اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد گوشی سونی Xperia Ace 2 به پردازنده هلیو P35 مجهز شده است و با چهار گیگابایت حافظه رم در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. سیستم عامل به کار رفته در گوشی جدید شرکت سونی اندروید ۱۱ است. ویژگی‌های دقیق صفحه نمایش گوشی سونی Xperia Ace 2 هنوز مشخص نشده است، اما به نظر می‌رسد که به صفحه نمایشی با وضوح HD+ و رزولوشن ۷۲۰ * ۱۴۹۶ پیکسل مجهز است و دارای ناچ قطره‌ای است.

رندرهای منتشر شده از گوشی سونی Xperia Ace 2 نشان می‌دهد اندازه صفحه نمایش این گوشی ۵.۵ اینچ است و یک دوربین دو گانه به صورت عمودی در پنل پشتی آن تعبیه شده است. علاوه بر این، یک فلاش LED نیز این دو دوربین را همراهی می‌کند. حسگر اثر انگشت این گوشی نیز در لبه کناری آن قرار گرفته است. از دیگر ویژگی‌های گوشی جدید سونی می‌توان به جک هدفون ۳.۵ میلی متری آن نیز اشاره کرد. به نظر می‌رسد که این محصول به صورت انحصاری تنها در ژاپن در دسترس خواهد بود.

کد خبر 494115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.