نماینده رفسنجان در مجلس: مشارکت حداکثری مردم اولویت انتخابات است

نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت حداکثری مردم در شعبه‌های اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا که جمعه ۲۸ خرداد ماه آینده همزمان در سراسرکشور برگزار می‌شود از جمله اولویت‌هاست.

به گزارش ایمنا، حجت‌الاسلام حسین جلالی عصر جمعه در جمع گروهی از مردم مهریز در مهدیه این شهر، اظهار کرد: هرچه مشارکت مردم در انتخابات بیشتر و پرشورتر باشد، تقویت پایه‌های نظام اسلامی و شکست توطئه‌های دشمنان را با خود به همراه دارد.

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی جزو مطالبات مقام معظم رهبری است، ادامه داد: دشمنان نظام و انقلاب برای کم رنگ کردن مشارکت مردم از مدت‌ها قبل جنگ روانی و تبلیغاتی خود را آغاز کردند ولی مردم با هوشیاری هرچه تمام‌تر موجب شکست اهداف آنها می‌شوند.

این نماینده استان کرمان در مجلس شورای اسلامی به اهمیت و نقش نخبگان فرهنگی و اجتماعی در کنار فعالیت رسانه‌های گروهی برای زمینه‌سازی حضور فعال مردم در انتخابات اشاره کرد و افزود: باید مردم و جوانان را نسبت به اهمیت این رویداد و حضور حماسی در آن آگاه کرد.

جلالی با بیان اینکه برای جلب مشارکت مردم در انتخابات باید مسئولان به وظایف خود در رسیدگی به نیازهای اقتصادی و معیشتی آنها اقدام کنند، تصریح کرد: توجه به مطالبات مردم و پاسخگویی به نیازهای آنها یک وظیفه مهم است که باید متولیان امر اقدام لازم را در این مورد انجام دهند.

وی به توصیه‌های مقام معظم رهبری در خصوص نقش انتخابات در آینده کشور اشاره کرد و گفت: ملت قهرمان با وجود مشکلات و دشمنی‌هایی که از سوی استکبار جهانی علیه ملت و کشور ایران صورت می‌گیرد با درک شرایط بار دیگر خالق حماسه‌ای ماندگار در این صحنه می‌شوند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و تیره‌های عشایری همزمان، ۲۸ خردادماه امسال در کشور برگزار می‌شود. در استان یزد ۲۴ شورای اسلامی شهر و ۳۹۷ شورای روستایی وجود دارد که ۲۳ شورای آن پنج عضو دارد و در هریک از ۳۷۴ شورا هم سه نفر عضو هستند. مرکز شهرستان مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

منبع: ایرنا

کد خبر 493416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.