افتتاح غرفه‌های "کتابماند" و "گُلماند" در تهران

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند سهرداری تهران نوشت: استقبال و همراهی شما شهروندان در زمینه خدمات شهری همیشه هم به مدیران اعتماد به نفس و انرژی می‌دهد، هم انگیزه برای نوآوری و توسعه. موضوع تحویل پسماند و دریافت کتاب (کتابماند) یا گُل (گُلماند) در کلانشهر تهران مورد توجه شهروندان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صدرالدین علیپور در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"استقبال و همراهی شما شهروندان در زمینه خدمات شهری همیشه هم به مدیران اعتماد به نفس و انرژی می‌دهد، هم انگیزه برای نوآوری و توسعه.

موضوع تحویل پسماند و دریافت کتاب (کتابماند) یا گُل (گُلماند) در کلانشهر تهران مورد توجه شهروندان قرار گرفت و دیروز غرفه‌های گلماند و کتابماند منطقه دو را با حضور آقای حسن صفات شهردار منطقه افتتاح کردیم.

حالا شهروندان منطقه می‌توانند با ارائه پسماندهای خشک به اندازه ارزش ریالی آن گل و گیاه یا کتاب دریافت کنند. همچنین در کنار این غرفه‌ها، غرفه فروش محصولات بهداشتی راه‌اندازی شده است. سپاسگزار می‌شوم نظرات و پیشنهادتان را در مورد اقدامات سازمان مدیریت پسماند تهران با ما در میان بگذارید.

بدون شک هم با دقت مطالعه می‌کنم و هم در اختیار همکارانم قرار می‌دهم. یکی از سریع‌ترین راه‌ها کامنت گذاشتن اینجا یا در توئیترم است.

افتتاح غرفه‌های "کتابماند" و "گُلماند" در تهران

کد خبر 493362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.