یحیی به دنبال فتح تهران!

شاگردان یحیی گل محمدی امشب در ادامه رقابت‌های لیگ برتر و در دیداری حساس به مصاف استقلال خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرسپولیس در هفته بیست و سوم لیگ برتر امشب و از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال خواهد رفت. سرخ‌پوشان که هفته گذشته در اصفهان نتوانستند برابر سپاهان پیروز شوند در این دیدار تلاش می‌کنند با برد برابر استقلال علاوه بر خواباندن مچ رقیب دیرینه خود از کورس قهرمانی جا نمانند.

لک، گلر ثابت قرمزها

"حامد لک" گلر مطمئن این روزهای پرسپولیس است و به نظر می‌رسد در این دیدار فیکس باشد. این در حالی است که کادر فنی روی عملکرد وی در شهرآورد حساب ویژه‌ای باز خواهد کرد.

سید جلال و دیگران

سید جلال حسینی، فرشاد فرجی، سیامک نعمتی و وحید امیری چهار مدافع قرمزها برابر حریف هستند، اطمینان کادر فنی به مدافعان تیم بیش از پیش است و در بازی‌های اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند. مدافعان پرسپولیس علاوه بر انجام وظیفه خود در دفاع، در گلزنی برای تیمشان موفق ظاهر شده‌اند. گفتنی است سیامک نعمتی و وحید امیری در پست غیرتخصصی‌شان دوباره در ترکیب تیم قرار خواهند گرفت. غیبت کنعانی زادگان در این دیدار ممکن است قرمزها را با مشکلاتی در دفاع مواجه کند.

کمربند میانی

هافبک‌های قرمزپوشان در بازی با شاگردان مجیدی، کمال کامیابی نیا، مهدی ترابی، احسان پهلوان و احمد نورالله‌ی هستند. به نظر می‌رسد میلاد سرلک، محمد شریفی و امید عالیشاه در این دیدار از ابتدای بازی در ترکیب نیستند و آنها از نیمه دوم به تیم اضافه خواهند شد.

مهاجمان

شهریار مغانلو و عیسی آل کثیر مهاجمان پرسپولیس در بازی با حریف هستند، بنا بر تصمیم کادر فنی پرسپولیس آنها ۲-۴-۴ بازی خواهند کرد. در کنار دو مهاجم پرسپولیس، مهدی عبدی دیگر مهاجم آماده قرمزها می‌تواند در نیمه دوم برای کمک به خط حمله این تیم وارد زمین شود.

ترکیب پرسپولیس مقابل استقلال

حامد لک، فرشاد فرجی، سیدجلال حسینی، سیامک نعمتی، وحید امیری، کمال کامیابی نیا، مهدی ترابی، احسان پهلوان، احمد نور اللهی، عیسی آل کثیر و شهریار مغانلو

کد خبر 493287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.