پربازدیدترین اخبار کلانشهرهای ایمنا در هفته ای که گذشت

پربازدیدترین اخبار هفته گذشته سرویس کلانشهرهای خبرگزاری ایمنا را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "توسعه ١٢ کیلومتری شبکه دوچرخه سواری بافت مرکزی اصفهان"، "جزئیات طرح تعریض پل فردوسی اصفهان"، "پروژه شهید سلیمانی ترافیک شرق اصفهان را روان کرده است"، "اطلاعیه سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان"، "برخی امید را به ضد امید تبدیل می‌کنند"، "احداث نیمه شرقی پل قهجاورستان تا هفته آینده تکمیل می‌شود"، "حدود ٤٠٠ میلیارد تومان برای تملک املاک در اصفهان نیاز است"، " احداث همزمان ایستگاه‌ها و خرید تجهیزات مترو / ‏از‬ دستاوردهای تاریخی اصفهان صیانت می‌کنیم"، "نگاهی بر گذشته و حال اقتصادی شهر"، "ترویج انرژی سبز در پسا کرونا "۱۰ خبر اولی است که در صدر اخبار پربازدید سرویس کلان شهر ایمنا در هفته‌ای که گذشت، قرار گرفته که در این بسته خبری بازنشر می‌شود.

توسعه ۱۲ کیلومتری شبکه دوچرخه‌سواری بافت مرکزی اصفهان

توسعه ١٢ کیلومتری شبکه دوچرخه سواری بافت مرکزی اصفهان در صدر اخبار پربازدید کلانشهرهای اصفهان قرار گرفت.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: شبکه دوچرخه‌سواری ۱۵ خیابان اصلی مرکز شهر تا کنون به هم متصل شده که طول آن به ۱۲ کیلومتر می‌رسد.

جزئیات طرح تعریض پل فردوسی اصفهان

جزئیات طرح تعریض پل فردوسی اصفهان نیز مورد استقبال مخاطبان کلانشهرهای ایمنا قرار گرفت.

شهردار اصفهان گفت: برای پروژه تعریض پل فردوسی، اسکلت فلزی با طراحی بسیار زیبا در کارگاه ساخته شده و در محل پروژه نصب می‌شود که با استفاده از این اسکلت؛ پیاده راه مناسب ایجاد و با شکل‌گیری نیم دایره‌هایی در نقطه هسته مرکزی آن فضای شهری مناسب به وجود می‌آید.

پروژه "شهید سلیمانی" ترافیک شرق اصفهان را روان کرده است

تأثیر پروژه شهید سلیمانی شرق اصفهان بر روان سازی ترافیک هم از پربازدیدترین های ایمنا بود.

یک دکترای مهندسی راه و ترابری و عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان گفت: در این دوره مدیریت شهری به پروژه رینگ چهارم که اجرای آن سال‌ها در یک بن بست قرار گرفته بود، به عنوان یکی از پروژه‌های کلیدی و شاهرگ حیاتی تردد حمل و نقلی توجه ویژه شده است.

اطلاعیه جدید سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان

اطلاعیه سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان نیز مورد استقبال بازدیدکنندگان ایمنا قرار گرفت.

مدیر عامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت: بر اساس تصمیم ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا امکان زیارت اهل قبور و برگزاری مجالس ترحیم در آرامستان باغ رضوان و آرامستان‌های محلی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به صورت محدود فراهم شده است.

برخی امید را به ضد امید تبدیل می‌کنند

گزارش برخی امید را به صد امید تبدیل می‌کنند هم از جمله گزارش‌های پرمخاطب کلانشهرها در هفته پیش بود.

شهردار اصفهان گفت: متأسفانه این روزهایی که باید مردم امیدوار به آینده و شهر خود شوند افرادی که باید دستاوردهای مدیران شهری را منتشر کنند معلوم نیست کجا هستند، در صدا و سیما گزارشی پخش و اذعان می‌کنندشهرداری در مکانی که مربوط به شهر اصفهان نیست و در حریم قرار دارد، کاری نکرده است.

احداث نیمه شرقی پل قهجاورستان تا هفته آینده تکمیل می‌شود

تکمیل احداث نیمه شرقی پل قهجاورستان هم از بربازدیدترین های کلانشهرهای ایمنا بود.

مدیر پروژه کیلومتر چهار تا هفت رینگ چهارم گفت: نیمه شرقی پل قهجاورستان به زودی بتن‌ریزی شده و تا یک هفته آینده تکمیل می‌شود.

حدود ۴۰۰ میلیارد تومان برای تملک املاک در اصفهان نیاز است

بودجه مورد نیاز برای تملک املاک در اصفهان نیز از پرمخاطب‌ترین اخبار کلانشهرهای ایمنا بود.

مدیر کل آزادسازی و املاک شهرداری اصفهان گفت: مجموع غرامت‌های پرداختی شهرداری برای انجام آزادسازی املاک اعم از ریالی، ملکی و امتیازی در سال گذشته حدود ۲۷۰ میلیارد تومان بوده که پیش‌بینی می‌شود امسال با توجه به افزایش قیمت‌ها حدود ۴۰۰ میلیارد تومان برای تملک املاک واقع در طرح‌های عمرانی هزینه شود.

احداث همزمان ایستگاه‌ها و خرید تجهیزات مترو / از دستاوردهای تاریخی اصفهان صیانت می‌کنیم

گزارش احداث همزمان ایستگاه‌ها و خرید تجهیزات مترو نیز مورد توجه مخاطبان کلانشهرهای ایمنا قرار گرفت.

شهردار اصفهان گفت: اگر مجوز دریافت ۵۹۰ میلیون یورو از شورای اقتصاد اخذ شود، می‌توانیم همزمان با عملیات عمرانی ایستگاه‌های مترو، تجهیزات لازم را نیز خریداری کنیم.

نگاهی بر گذشته و حال اقتصادی شهر

نگاهی بر گذشته و حال اقتصادی شهر هم از گزارش‌های پربازدید در کلانشهرهای ایمنا بود.

شیوع ویروس کرونا علاوه بر مسائل عمومی مانند رکود اقتصادی و تحریم‌ها، مشکلات بزرگی را بر سر راه شهرداری‌ها قرار داد، اما شهرداری اصفهان برای گذر از این دشواری‌ها تمهیداتی را به کار گرفت تا حتی یک روز هم اجرای پروژه‌های عمرانی در شهر متوقف نشود.

ترویج انرژی سبز در پساکرونا

گزارش ترویج انرژی سبز در پسا کرونا هم مورد استقبال مخاطبان ایمنا قرار گرفت.

دولت‌ها و کمپانی‌های سراسر جهان باید با اتخاذ رویکردی قاعده‌مند، مسئله پلاستیک را جدی‌تر از قبل مورد توجه قرار دهند تا از این طریق، بشر و محیط زیست اطراف او را حفظ کنند؛ بدون شک اقتصاد سبز، صنعت پتروشیمی جهان را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

کد خبر 493273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.