تولیدات دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در ماه رمضان

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر تولید و تهیه محتوای ارزشمند در فضای مجازی، ماه مبارک امسال بیش از ۱۰۰ هزار دقیقه فایل صوتی و تصویری و ۴ هزار محصول هنری رسانه‌ای تولید شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام حامد اهتمام، اظهار کرد: یکی از وظایفی که طلاب و مبلغان در عرصه تبلیغ دین باید به آن توجه ویژه داشته باشند، سواد رسانه و نوع کنشگری فعال و اثر گذار در شبکه‌های اجتماعی است.

وی با اشاره به شرایط سخت کرونایی و تعطیلی بخش زیادی از فعالیت‌های حضوری، افزود: حدود ۵۰۰ مُبلغ آموزش لازم را برای فعالیت رسانه‌ای گذرانده و توانستند شیوه جدیدی از فعالیت‌های تبلیغی خود را با استفاده از ابزار رسانه در اختیار عموم قرار دهند.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، تصریح کرد: در ماه رمضان امسال حدود ۳۵۰ مُبلغ بیش از ۱۰۰ هزار دقیقه فایل صوتی و تصویری از صحبت‌های خود با رویکرد قرآن، خانواده، اخلاق و کلام اسلامی را در شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان ها منتشر کردند.

اهتمام ادامه داد: همچنین با انتخاب حدود ۱۵۰ طلبه و مُبلغ توانمند، بیش از ۴ هزار محصول هنری رسانه‌ای فرهنگی در قالب کلیپ، پادکست، یادداشت، شعر، داستان، قصه گویی، عکس نوشته و… تولید و با هدف انتشار حداکثری در فضای مجازی منتشر شده است. برای تک تک تولیدات ناظر مشخص شده است تا بعد از تأیید، فایل تولیدی انتشار پیدا می‌کند.

وی گفت: برای پاسخگویی به شبهات روز، آی دی کارشناسان مرکز ملّی پاسخگویی به سوالات دینی به صورت گسترده در دسترس مخاطب کانال‌های و صفحات مبلغان و طلاب در فضای مجازی قرار گرفته است.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، اضافه کرد: با توجه به انتخابات ریاست جمهوری و اهمیت حضور حداکثری مردم، با هدف تشویق و و ترغیب مردم به حضور در انتخابات پاسخگویی به شبهات در مورد کارآمدی نظام مورد توجه است و در این زمینه تولیدات صوتی، تصویری و هنری آماده و منتشر شده است.

کد خبر 492969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.