۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۸
تجدید قوای رئال در هفته‌های پایانی

رئال مادرید در هفته‌های پایانی لالیگا بازی‌های مهمی در پیش دارد که باید در تمامی آن‌ها سربلند باشد تا بتواند شانس قهرمانی خود را حفظ کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال اسپانیا، پس از رسیدن به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و بازی‌های پایانی لالیگا، زیدان با بحران بزرگی در تیمش روبرو شد و بسیاری از بازیکنانش را به دلیل مصدومیت از دست داد.

احتمالاً به خاطر وجود مصدومین زیاد و در نتیجه دستان بسته زیدان بود که چلسی موفق شد به راحتی رئال مادرید را در نیمه نهایی از پیش رو بردارد و به فینال صعود کند. زین الدین زیدان تقریباً هیچ یک از بازیکنان اصلی خود در دفاع را در اختیار نداشت و حتی تعداد دیگری از بازیکنانش در پست‌های دیگر نیز مصدوم بودند.

اگرچه رئال مادرید لیگ قهرمانان را از دست داد، اما هنوز شانس بالایی برای کسب عنوان قهرمانی لالیگا دارد و کورس جذابی را با بارسلونا و تیم همشهری‌اش، اتلتیکو مادرید تجربه می‌کند. در سه هفته باقی مانده به پایان، رئال اگر می‌خواهد قهرمان شود باید تلاش کند تا در همه دیدارها به پیروزی برسد.

بازی‌های آتی رئال مادرید ساده نیست اما خبر خوشحال کننده برای زیدان و هواداران کهکشانی‌ها، احتمال بازگشت رافائل واران به ترکیب تیم است. او که مدتی است به دلیل مصدومیت از میادین دور بوده است احتمالاً در تعدادی از بازی‌های آینده رئال مادرید در این فصل حاضر خواهد بود.

کد خبر 492785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.