حسینی: به انجام بازی با برنامه مقابل استقلال محکوم هستیم

سرمربی ذوب آهن گفت: حدود ۲۴ روز است که بازی رسمی نداشته ایم که این برای ذوب آهن کار را سخت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید مجتبی حسینی در نشست خبری قبل از بازی ذوب آهن با استقلال، اظهار کرد: در مقطعی از فصل قرار گرفته‌ایم که برای تیم‌ها بسیار حساس است، چه تیم‌های بالای جدول و چه تیم‌های پایین. این حساسیت از نظر کیفی تأثیر مثبت و منفی روی دیدارها داشته است.

وی ادامه داد: با توجه به شرایطی که داریم سعی می‌کنیم در این مقطع جلوی حریف با قدرت و قوی ظاهر شویم. علاوه بر اینکه مقابل تیمی قرار می‌گیریم که در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. استقلال طی بازی‌های گذشته عملکرد خیلی خوبی داشته و توانسته بازی‌های خوبی انجام دهد. آنها نشان داده‌اند کادر فنی زیرکی دارند که بر اساس داشته‌هایشان چیدمان خوبی را روانه میدان می‌کنند.

مربی تیم فوتبال ذوب آهن تصریح کرد: ۶ بازی استقلال را در لیگ قهرمانان آسیا تماشا کردم، آنها توانستند بر اساس موجودی خود از سیستم‌های مختلفی استفاده کرده و انواع و اقسام آنها را بازی کردند و در همگی موفق ظاهر شدند که این وظیفه ذوب آهن را در این دیدار سنگین‌تر می کند.

وی افزود: ما هم بر اساس داشته‌هایمان سعی می‌کنیم استراتژی خوبی برای این دیدار در نظر بگیریم. البته تنها نگرانی من این است که حدود ۲۴ روز بازی رسمی نداشته‌ایم که این برای ذوب آهن کار را سخت می‌کند، اما با توجه به همه شرایطی که گفته شد ما محکوم به این هستیم که یک بازی خیلی محکم و قوی و با برنامه برابر تیم خوب استقلال داشته باشیم.

کد خبر 492016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.