7 قاتل فراری مرد جوان پس از ۹ ماه دستگیر شدند

توقیف محموله ۱۸۵ کیلوگرمی حشیش، انهدام باند قاچاق سلاح، کشف ۹۹ دستگاه ماینر توسط پلیس، دستگیری سارقان فرش، به دام افتادن سارقان مسلح، کشف جسد و دستگیری قاتل فراری را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش در شهرستان هندیجان خبر داد.

سید محمد صالحی اظهار کرد: در راستای تداوم اجرای طرح‌های برخورد با عناصر اصلی تهیه، توزیع و ترانزیت مواد مخدر، پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان با تلاش گسترده اطلاعاتی از انتقال یک محموله مواد مخدر مطلع شدند.

وی افزود: مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان با اقدامات اطلاعاتی مسیر حرکت خودروی نیسان که در پوشش بار هندوانه حامل مواد مخدر بود را شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: مأموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش را که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف کردند.

صالحی ادامه داد: در این ارتباط یک قاچاقی دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

وی افزود: نیروی انتظامی با مجاهدت و تلاش شبانه روزی با مخلان نظم و امنیت، قاچاقچیان، اشرار و سوداگران مرگ قاطعانه برخورد می‌کند و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد.

انهدام دو باند بزرگ قاچاق سلاح و مهمات

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: دلاور مردان جان برکف مرزبانی نیروی انتظامی طی چند عملیات جداگانه در شرق کشور توانستند دو باند بزرگ قاچاق سلاح، مهمات و مواد مخدر را منهدم و چندین قبضه سلاح و تعداد قابل توجهی مهمات و بیش از یک تن و ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر را کشف کنند.

احمدعلی گودرزی اظهار کرد: مرزبانان غیور در چند عملیات برنامه‌ریزی شده و با اشراف اطلاعاتی توانستند دو باند بزرگ قاچاق سلاح، مهمات و مواد مخدر را در شرق کشور منهدم و مقادیر زیادی سلاح و مهمات و مواد مخدر کشف کنند.

وی افزود: مرزداران هنگ مرزی جکیگور با انجام اقدامات اطلاعاتی و رصد تحرکات در مناطق مرزی، یک باند قاچاق سلاح و مهمات در آن سوی مرز را شناسایی کردند و تشدید اقدامات کنترلی و مراقبتی را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: مرزداران پس از چندین هفته تلاش و انجام اقدامات تخصصی اطلاعاتی، موفق به شناسایی و مشخص کردن مسیرهای تردد قاچاقچیان شده که انهدام آن باند در دستور کار مرزداران قرار گرفت.

کشف ۹۹ دستگاه ماینر در بازار

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار کرد: مأموران کلانتری ۱۱۳ بازار از نگهداری چندین دستگاه ماینر قاچاق در یکی از واحدهای تولیدی در حوالی بازار مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

دوستعلی جلیلیان افزود: مأموران پس از تکمیل تحقیقات ضمن هماهنگی قضائی از این مکان بازدید و ۹۹ دستگاه ماینر قاچاق کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه ارزش این دستگاه‌ها توسط کارشناسان ۵۵۰ میلیون تومان برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

سارقان فرش‌های ابریشمی دستگیر شدند

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت از مغازه فرش فروشی در محله "یوسف آباد" مأموران انتظامی کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد با اشرافیت اطلاعاتی و تحقیقات فنی پلیسی سه سارق سابقه‌دار را در "ناصر خسرو" شناسایی و دستگیر کردند.

جلیل موقوفه‌ای با بیان اینکه در بازدید از مخفی‌گاه متهمان هفت تخته فرش شش متری ابریشمی مال باخته کشف شد، افزود: بنا بر اعلام نظر کارشناسان ارزش فرش‌های کشف شده یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برآورد شده است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران گفت: متهمان پس از تکمیل تحقیقات پلیسی برای سیر مراحل قضائی تحویل مراجع قضائی شدند.

دستگیری سارقان مسلح

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام باند مسلحانه سرقت و دستگیری یکی از سارقان در شهر کرمانشاه با اقتدار مأموران پلیس آگاهی خبر داد.

علی‌اکبر جاویدان اظهار کرد: پس از اعلام شکایت چندین شهروند بخصوص بانوان که در یک تاکسی مورد سرقت و زورگیری مسلحانه قرار گرفته بودند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در تحقیقات ابتدایی پلیس مشخص شد تاکسی مورد نظر سرقتی است، افزود: با توجه به حساسیت موضوع تیمی از کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم تحقیقات گسترده و همه جانبه خود را آغاز و موفق شدند با اقدامات اطلاعاتی اعضای باند و خودروی استفاده شده در سرقت‌ها را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: پس از مشاهده تاکسی سرقتی مأموران به تعقیب آن پرداخته و دو سارق درون خودرو نیز با بی توجهی به اخطارهای مکرر پلیس، شروع به تیراندازی به سمت آن‌ها کردند.

جاویدان تاکید کرد: بدنبال این اقدام و پس از توقیف تاکسی، سارقان از فرصت پیش آمده استفاده و با ربودن یک دستگاه خودرو تیبا مجدداً اقدام به فرار کردند، اما در نهایت و با شجاعت و اقتدار پلیس، این خودرو نیز توقیف و سردسته باند دستگیر شد.

کشف جسد مرد جوان در یک سد

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: پس از اینکه عوامل هلال احمر مستقر در پایگاه امداد و نجات عوارضی زنجان در جریان غرق شدگی یک مرد جوان قرار گرفته و بلافاصله به منظور بیرون کشیدن جسد راهی محل حادثه شدند.

غفور آقاجانلو، افزود: با توجه به اینکه آب جسد را پس زده و به لبه آب سد حسن ابدال آمده بود، بنابراین نیازی به عملیات غواصی و نجات غریق از سوی اکیپ‌های امداد و نجات هلال احمر اعزامی به محل حادثه نبود.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان نیز گفت: مأموران پلیس آگاهی این استان زنجان در پی اطلاع از موضوع کشف جسد در سد حسن ابدال زنجان، بلافاصله راهی محل حادثه شده و با جسد این مرد جوان مواجه شدند.

جعفر رحمتی، افزود: موضوع قتل و جنایت در خصوص این جوان حدود ۳۵ ساله، منتفی بوده و شواهد اولیه حاکی از غرق شدگی است منتهی جسد به منظور بررسی بیشتر و تعیین علت تامه مرگ تحویل پزشکی قانونی شد.

۷ قاتل فراری مرد جوان دستگیر شدند

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی سراوان هفت نفر اعضای یک باند سرقت مسلحانه که با شلیک کلت کمری جوانی ۲۹ ساله را در آن شهرستان به قتل رسانده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

احمد طاهری اظهار کرد: در پی قتل مسلحانه جوانی ۲۹ ساله در یکی از محلات سراوان، دستگیری قاتل در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: تیم رسیدگی کننده به پروند با حضور در صحنه قتل و انجام تحقیقات تخصصی دریافتند که چند سارق مسلح ناشناس با تهدید کلت کمری قصد سرقت گوشی تلفن همراه و وجوه نقد این جوان را داشته که پس از مقاومت مقتول با شلیک چند گلوله او را به قتل رسانده و از محل متواری می‌شوند.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی که در صدد شناسایی و دستگیری متهمان بودند با شگردهای خاص پلیسی دو نفر از اعضای این باند سرقت را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی آن‌ها را پس از ۹ ماه فرار دستگیر کردند.‌

کد خبر 492005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.