اجرای پروژه‌های عمرانی به ارزش ۳۴۰ میلیارد تومان در کلانشهر اصفهان

مدیر عامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه این سازمان ۳۴۰ میلیارد تومان قرارداد پروژه در دست اجرا دارد، جزییات این پروژه‌ها را تشریح کرد.

مجید طرفه تابان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: یکی از پروژه‌های سال جاری سازمان عمران احداث فونداسیون پیاده‌روهای شرقی و غربی پل فردوسی است که در مرحله اجرا قرار دارد.

وی با اشاره به احداث خیابان ارغوانیه (حدفاصل میدان هسته‌ای تا بلوار رضوان)، افزود: مبلغ پیمان این پروژه بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال و مبلغ اجرا شده آن بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال است و تا اوایل خردادماه امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مدیر عامل سازمان عمران شهرداری اصفهان ادامه داد: احداث تقاطع غیر همسطح شهید سلیمانی در منطقه ۱۵ یکی دیگر از پروژه‌های این سازمان به شمار می‌آید.

وی تصریح کرد: از دیگر پروژه‌های سازمان عمران که به پایان رسید می‌توان به احداث خیابان کوهانستان با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال و خیابان‌سازی بهشت در قالب دو قرارداد به ارزش ۷۶ میلیارد ریال در محدوده منطقه ۹ شهرداری، ساماندهی خیابان الهیه با هزینه‌ای بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال در منطقه ۱۴، احداث محوطه میدان شهدای هسته‌ای در منطقه چهار و خیابان‌سازی مجموعه گل نرگس در منطقه هفت شهرداری اشاره کرد.

طرفه‌تابان با بیان اینکه تکمیل سازه و پارکینگ خیابان اردیبهشت و اصلاح هندسی ورودی سازمان بازیافت در حال انجام است، گفت: اجرای سازه نگهبان و خاکبرداری ایستگاه مترو شاهد تاکنون ۳۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا دی‌ماه ۱۴۰۰ تکمیل خواهد شد.

وی با اشاره به احداث مسیر ورودی خروجی نمایشگاه‌ها، اظهار کرد: مبلغ پیمان این پروژه با پیشرفت ۷۴ درصدی، بالغ بر ۸۴ میلیارد ریال و مبلغ اجرای آن ۳۹ میلیارد ریال است و تا پایان اردیبهشت‌ماه به اتمام می‌رسد.

مدیر عامل سازمان عمران شهرداری اصفهان خبر از پیشرفت ۸۴ درصدی احداث باند شمالی خیابان نظام در منطقه پنج شهرداری داد و تصریح کرد: این پروژه با مبلغ پیمان ۴۹ میلیارد ریال و مبلغ اجرا شده ۳۷ میلیارد ریال تا اواسط خردادماه سال جاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: احداث گذر شمال چشمه دارک، احداث خیابان رضازاده، خیابان‌سازی بهشتی و قطعه تفکیکی صفدرزاده، خیابان‌سازی مجموعه تفکیکی بهاران، احداث خیابان ۳۶ متری سودان، تعریض پل زندان، ساماندهی ضلع غربی خیابان مقداد، ساماندهی خیابان روشن دشت، احداث پارکینگ خیابان توحید، احداث گذر شمال چشمه دارک و احداث تقاطع غیر همسطح شهید کشوری از دیگر پروژه‌های در حال اجرای سازمان عمران شهرداری است.

طرفه‌تابان با بیان اینکه احداث زیرگذر اندیشه و ادامه حلقه حفاظتی شهر از کیلومتر دو و نیم تا چهار از قراردادهای در حال ابلاغ سازمان عمران است، گفت: احداث حلقه حفاظتی شهر حدفاصل کیلومتر چهارم تا هفتم نیز تاکنون ۵۶ درصد پیشرفت داشته و تا اواخر تیرماه ۱۴۰۰ تکمیل خواهد شد.

کد خبر 491856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.