شکست تیم بازار کوثر برابر اهورا با چاشنی اعتراض به عملکرد داوران

تیم های بازار روز کوثر اصفهان و اهورا بهبهان در هفته چهارم مرحله سقوط لیگ برتر فوتسال به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 3 بر 2 به سود تیم اهورا به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چهارمین هفته از مرحله سقوط لیگ برتر فوتسال تیم‌های اهورا بهبهان و بازارهای روز کوثر اصفهان امشب -جمعه ۱۷ اردیبهشت ماه- از ساعت ۲۲ به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی ۳ بر ۲ اهورا به اتمام رسید.

برای تیم کوثر ابراهیم حسینی ۲ گل به ثمر رساند و برای اهورا نیز رامین باباجانی (۲ گل) و سجاد مسیحی گلزنی کردند.

در دقایق پایانی نیمه نخست این دیدار پس از اعلام پنالتی به سود اهورا، سرمربی تیم اهورا به شدت به داور بازی معترض بود که داوود توسل از کنار زمین اخراج شد اما درگیری‌های میان توسل و داور به نیمه دوم کشیده شد تا داور این بازی وی را از سالن اخراج کند.

همچنین در نیمه دوم سوت‌های اشتباه مکرر داوران به ضرر هر دو تیم اعتراضات بسیاری را به دنبال داشت و همین اعتراضات باعث وقفه‌هایی طولانی در زمان بازی شد.

در ثانیه‌های پایانی بازی نیز رشید قلی پور بازیکن تیم بازار کوثر با یکی از حاضرین در سالن به شدت درگیری لفظی پیدا کرد.

یکی از داوران این دیدار در بازی تیم بازار کوثر و سن‌ایچ ساوه در دور قبل لیگ برتر نیز قضاوت کرده که تیم بازار کوثر در آن بازی نیز اعتراضات زیادی به نحوه داوری داشتند و با توجه به اتفاقات امشب، باید منتظر واکنش سازمان لیگ، کمیته انضباطی و کمیته داوران باشیم.

کد خبر 491790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.