دستگیری قاتل فراری دو زن جوان مشهدی

دستگیری عاملان تیراندازی، قتل به دلیل اختلاف مالی، کشف سوخت قاچاق، زن سارق زیورآلات کودکان در چنگال پلیس، توقیف کالای قاچاق، دستگیری قاتل فراری و دستگیری باند سارقان را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جانشین فرمانده انتظامی خوزستان از شناسایی و دستگیری ۹ نفر دیگر از عاملان اصلی تیراندازی مراسم تشییع روستای سویره شهرستان هندیجان خبر داد و گفت: تاکنون ۳۱ نفر در این رابطه دستگیر شده و عملیات شناسایی سایر عاملان تیراندازی با جدیت ادامه دارد.

یداله امیری اظهار کرد: به دنبال اقدامات پلیس در خصوص شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی در مراسم تشییع روستای سویره تاکنون ۳۱ نفر از این افراد دستگیر شده‌اند.

وی افزود: مأموران پلیس با اقدام اطلاعاتی منسجم تعداد ۹ نفر دیگر از عاملان اصلی تیراندازی در این مراسم را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی در عملیات‌های جداگانه، متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر و تعداد هشت قبضه انواع سلاح غیرمجاز را نیز کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: پلیس تا دستگیری آخرین نفر از افراد خاطی مراسم مذکور مصمم است و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

اختلاف مالی منجر به قتل ۳ نفر شد

رئیس پلیس آگاهی استان فارس نیز اعلام کرد: اختلاف مالی بین سه نفر در شهر شیراز، منجر به قتل آن‌ها شد.

کاووس حبیبی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تیر اندازی در یکی از خیابان‌های شهر شیراز، مأموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با بیان اینکه مأموران به محض ورود به محل درگیری با جسد یک نفر در پاگرد راه پله طبقه اول ساختمان مواجه می‌شوند، افزود: در بررسی‌های بیشتر مأموران انتظامی و ورود به آپارتمان، آثار درگیری و شکستن گلدان‌ها مشاهده و جسد دو نفر دیگر نیز کشف شد.

حبیبی افزود: با حضور عوامل اکیپ بررسی صحنه جرم و کارآگاهان پلیس آگاهی، تحقیقات جامعی انجام و در نهایت مشخص شد که دو برادر ۲۳ و ۳۱ ساله بر سر مسائل مالی با فردی ۵۲ ساله، اختلاف داشتند.

کشف سوخت قاچاق

فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف ۳۰ هزار لیتر نفت و گاز قاچاق در عملیات توقیف یک دستگاه کامیون کشنده در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اراک خبر داد.

حسن مفخمی شهرستانی اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و در انجام تحقیقاتی از جابه‌جایی سوخت به صورت قاچاق توسط یک دستگاه خودروی کامیون کشنده در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اراک مطلع شدند.

وی تصریح کرد: در مراحل تحقیقات پلیس، خودروی مورد نظر در حین تردد در یکی از محورهای اطراف شهرستان اراک شناسایی شد و با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی مورد بازرسی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: در بازرسی از این خودرو، ۳۰ هزار لیتر نفت و گاز قاچاق کشف و راننده خودرو دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

زن سارق زیورآلات کودکان در چنگال پلیس

رئیس پلیس آگاهی خوزستان گفت: سارق سابقه‌دار و حرفه‌ای طلا و زیورآلات کودکان در اهواز با استفاده از روش‌های نوین پلیسی در چتر اطلاعاتی پلیس آگاهی گرفتار و دستگیر شد.

سهراب حسین نژاد اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌های متعدد به عنف طلا از کودکان عملیات شناسایی و دستگیری این سارق در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: این سارق با استفاده از خودروهای دربستی عبوری و اغفال رانندگان به عناوین مختلف در سطح شهرستان اهواز بخصوص حوزه کلانتری‌های ۳۳،۲۷و۲۲، طعمه‌های خود را شناسایی و اقدام به سرقت می‌کرد.

رئیس پلیس آگاهی خوزستان ادامه داد: با توجه به نارضایتی مالباختگان و خانواده آن‌ها، مأموران دایره مبارزه با سرقت‌های به عنف پلیس آگاهی استان، با اقدامات اطلاعاتی هویت سارق به نام حلیمه را که از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار بوده و قبلاً نیز به جرم سرقت طلا از کودکان روانه زندان شده بود را شناسایی و او را در چتر اطلاعاتی خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: این سارق طی عملیاتی غافلگیرانه، در خودرو پراید دربستی در منطقه معین‌زاده حوزه کلانتری ۲۲ مشاهده شد و قبل از انجام اعمال مجرمانه دستگیر شد.

توقیف محموله قاچاق کالا

فرمانده انتظامی استان همدان از توقیف یک دستگاه خودرو سمند حامل ۱۲۸ طاقه پارچه خارجی به ارزش بیش از ۷۰۰ میلیون تومان در شهرستان اسدآباد خبر داد.

سلمان امیری در تشریح چگونگی کشف این محموله، اظهار کرد: مأموران واحدهای تخصصی با همکاری پاسگاه انتظامی "جنت آباد" به اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز پرداخته و با گشت زنی و استقرار ایست و بازرسی مقطعی در مسیر بخش چهاردولیب به اسدآباد، خودروهای عبوری را کنترل کردند.

وی افزود: مأموران در حین اجرای این طرح به یک دستگاه خودرو سمند حامل بار مظنون شده و با انجام اقدامات خاص پلیسی پس از هماهنگی با مراجع قضائی آن را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان همدان اظهار کرد: مأموران انتظامی در بازرسی از خودروی متهم ۱۲۸ طاقه پارچه خارجی قاچاق کشف و خودرو را نیز به پارکینگ منتقل کردند.

وی گفت: راننده خودرو پس از توقف خودرو و پیش از رسیدن مأموران با استفاده از تاریکی هوا از محل متواری شد که تلاش پلیس برای دستگیری متهم ادامه دارد.

دستگیری قاتل ۲ زن جوان

قاضی ویژه قتل عمد دادسرای مشهد گفت: با تلاش دستگاه قضا و پلیس آگاهی استان، متهم به قتل دو زن جوان در این شهر دستگیر شد.

قاضی حسن زرقانی افزود: این فرد که اتباع خارجی است و حدود ۲۴ سال دارد، ششم و پانزدهم دیماه پارسال در دو فقره جنایت، دو زن ۳۱ و ۳۶ ساله را در مشهد به قتل رسانده بود.

وی تصریح کرد: تحقیقات قضائی و پلیسی پس از وقوع این قتل‌ها آغاز شد و سرانجام این متهم دستگیر شد.

قاضی زرقانی با بیان اینکه متهم انگیزه خود از این قتل‌ها را سرقت عنوان کرده است، افزود: در حال حاضر متهم در بازداشت به سر می‌برد اما تحقیقات همچنان ادامه دارد.

باند ۴ نفره سارقان منزل دستگیر شدند

فرمانده انتظامی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش مأموران انتظامی اعضای باند چهار نفره سارقان منزل در عملیاتی ضربتی دستگیر و بیش‌از ۸۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه کشف شد.

حسن کیخا اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل در یکی از محلات شهرستان ایرانشهر موضوع کشف سرقت و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران دایره تجسس کلانتری ۱۳ این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در پی تحقیقات تخصصی پلیس، رد پای سارقی سابقه دار که اعتیاد به مواد مخدر نیز داشت شناسایی و متهم در یکی از محله‌های شهرستان ایرانشهر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی ایرانشهر تصریح کرد: پس از بازجویی‌های فنی متهم عنوان کرد که به همراه سه فرد دیگر اقدام به سرقت منزل فوق کرده و اموال مسروقه را به یکی از ضایعاتی‌های سطح شهرستان فروخته است.

کد خبر 491652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.