دستگیری عاملان تصادف عمدی با خودروهای لوکس در اصفهان

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: زن و شوهری که با تصادف عمدی اقدام به اخاذی از مالکان خودروهای لوکس در اصفهان می‌کردند با هوشیاری مأموران پلیس راهور در کلانشهر اصفهان دستگیر شدند.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: زن و شوهری که با تصادف عمدی اقدام به اخاذی از مالکان خودروهای لوکس در اصفهان می‌کردند، با هوشیاری مأموران پلیس راهور در کلانشهر اصفهان دستگیر شدند.

وی افزود: در این شیوه شیادی جدید، راننده خودروی سواری ام‌وی‌ام به اتفاق همسرش از یک استان دیگر به استان اصفهان آمده بودند و در هفته گذشته با توجه به اطلاع از قانون دست به عمل غیرقانونی می‌زدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان تصریح کرد: این مجرمان با اطلاع از اینکه رانندگان به هنگام خروج از پارک و دور زدن باید حق تقدم وسایل نقلیه در حال حرکت را رعایت کنند و در صورت وقوع حادثه به عنوان مقصر حادثه خواهند بود به طور عمدی و با برنامه قبلی با خودروهای لوکسی که از پارک خارج یا در حال دور زدن بودند با شدت برخورد عمدی کرده و در نهایت از آنها خسارت می‌گرفتند.

وی اظهار کرد: این متخلفان در ۶ ماه گذشته ۱۴ مورد تصادف عمدی در نقاط مختلف کشور و در چند روز گذشته ۲ مورد در شهر اصفهان ایجاد کردند که خوشبختانه با هوشیاری پلیس و از طریق سیستم‌های هوشمند این دو نفر دستگیر و تحویل مقام قضائی شدند.

کد خبر 491001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.