دستگیری قاتل جوان در کمتر از ۴ روز

به دام افتادن فروشنده انسولین‌های تقلبی، کشف محموله کالای قاچاق، انهدام باند سارقان لوله‌های نفتی، متلاشی شدن باند بزرگ قاچاق سلاح، ۱۴ زخمی در سقوط اتوبوس به دره و دستگیری قاتل جوان را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «داوود معظمی گودرزی» رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری فردی که در خصوص خرید و فروش انسولین‌های تقلبی در فضای مجازی فعالیت می‌کرد خبر داد و گفت: از متهم بیش از ۲۰۰ عدد انسولین تقلبی کشف و ضبط شده است.

وی افزود: فردی به پلیس فتا تهران بزرگ مراجعه و مدعی شد در فضای مجازی اقدام به خرید انسولین کرده و زمانی که برای استفاده آن با پزشک مشورت کرده، متوجه شده انسولین‌ها فاسد و تاریخ گذشته است.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت ادامه داد: شاکی در ادامه اظهارات خود گفت با توجه به نیاز مادرم به انسولین، در فضای مجازی جست‌وجو کردم و با شخصی ناشناس که خود را از وارد کنندگان این دارو معرفی کرد آشنا شدم و پس از صحبت‌های اولیه مبلغ ۵۰ میلیون ریال برای خرید انسولین برای وی واریز کردم و پس از دریافت داروها با بررسی پزشک مشخص شد انسولین‌ها به هیچ عنوان قابل استفاده نیست.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا پایتخت تحقیقات خود را آغاز کردند و با بهره‌گیری از روش‌های علمی و اقدامات فنی فرد مذکور را در فضای مجازی شناسایی و متوجه شدند مجرم با جعل هویت افراد مختلف در عرصه پزشکی در فضای مجازی اقدام به فروش داروهای فاسد و غیرقابل استفاده تحت عنوان انسولین به افرادی که نیازمند این دارو هستند، می‌کند.

کشف محموله کالای قاچاق

«جمال سلمانی» جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف محموله قاچاق شامل ۵۱ تن شکر و خوراک دام و طیور به ارزش چهار میلیارد ریال در شهرستان کنگاور و محموله کالای قاچاق در پاوه خبر داد.

وی گفت: مأموران انتظامی کنگاور حین کنترل خودروهای عبوری به دو دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و جهت بازرسی آن‌ها را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه در بازرسی از خودروی اول ۲۵ تن شکر قاچاق کشف شد، افزود: طبق نظر کارشناسان ارزش این محموله به دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال می‌رسد.

سلمانی تاکید کرد: همچنین در بازرسی از دیگر کامیون توقیفی هم ۲۶ تن خوراک دام و طیور قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

وی همچنین از دستگیری دو نفر در این خصوص و معرفی آنها به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

انهدام باند سارقان لوله‌های نفتی

«محسن دالوند» فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری اعضای باند سارقان مسلح لوله‌های نفتی پس از درگیری مسلحانه با مأموران و کشف چهار تن لوله سرقتی خبر داد.

وی اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت لوله‌های شبکه انتقال نفت خام در بیابان‌های فاقد جاده دسترسی در حوزه اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز افزود: مأموران انتظامی بخش غیزانیه هنگام گشت تلفیقی با عوامل حراست شرکت نفت، سه عضو باند سارقان مسلح لوله‌های نفتی را هنگام سرقت مشاهده و در عملیات تعقیب و گریز و درگیری مسلحانه متقابل دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در این ارتباط سه دستگاه خودرو توقیف و مقدار چهار تُن لوله نفت سرقتی کشف شد.

دالوند تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

متلاشی شدن باند بزرگ قاچاق سلاح

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه از انهدام سه باند بزرگ قاچاق سلاح و مهمات در استان خبر داد و گفت: با انهدام این باندها ۱۶۵ قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری، حدود شش هزار و ۷۰۰ عدد فشنگ جنگی، ۱۵۴ تیغه خشاب و سه دستگاه بی‌سیم دستی کشف شده است.

یحیی الهی افزود: معاونت اطلاعات مرزبانی با استفاده از سیستم‌های فنی نوین و نیز همراهی مرزنشینان عزیز استان که چشمان بیدار مرزبانی هستند، این سه باند قاچاق سلاح و مهمات جنگی را در نوار مرزی شناسایی کرد و بر تحرکات آن‌ها سوار شد.

وی خاطرنشان کرد: این باندها در پنج عملیات در دو منطقه ثلاث باباجانی و پاوه منهدم شدند و هشت نفر از اعضای اصلی آن‌ها دستگیر و تحویل مقامات قضائی شدند و یک دستگاه خودرو متعلق به آن‌ها هم توقیف شد.

۱۴ زخمی در سقوط اتوبوس به دره

مرکز اورژانس مازندران اعلام کرد که بر اثر واژگونی و سقوط یک دستگاه مینی‌بوس به داخل دره در محور ساری به ناکام ۱۴ نفر مصدوم شدند.

مسئول روابط عمومی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: سقوط دلخراش اتوبوس در محدوده روستای گلورد رخ داد.

وی ادامه داد: ۹ نفر از مصدومان مرد و پنج نفر زن زن بودند که با اعزام شش دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس به محل حادثه، امدادرسانی اولیه به مصدومان صورت گرفت و همه آن‌ها به بیمارستان منتقل شدند.

دستگیری قاتل جوان در کمتر از ۴ روز

فرمانده نیروی انتظامی ممسنی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تیراندازی منجر به قتل کارمند یکی از ادارات دولتی در یکی از محلات شهرستان "ممسنی" و متواری شدن قاتل، بلافاصله مأموران انتظامی به محل اعزام شدند.

محمد نیکبخت تصریح کرد: اقدامات فنی و تخصصی پلیس آگاهی برای دستگیری قاتل فراری آغاز شد و مشخص شد که قاتل به یکی از استان‌های شمال شرقی متواری و قصد خروج از کشور را دارد.

وی خاطرنشان کرد: مأموران پس از اخذ نیابت قضائی به آن استان عزیمت و در یک عملیات ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده نیروی انتظامی ممسنی با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به ارتکاب قتل به دلیل اختلافات مالی و خانوادگی اقرار کرد، گفت: قاتل ۳۰ ساله برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کد خبر 490879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.