فراخوان بخش علمی جشنواره قصه‌گویی کانون منتشر شد

فراخوان بخش علمی بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد. ۲۰ شهریور آخرین فرصت شرکت در این بخش اعلام شده است.

به گزارش ایمنا، دبیرخانه بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طی فراخوانی شرایط و مقررات ارسال آثار به بخش علمی این رویداد را اعلام کرد.

بر اساس این فراخوان مقاله‌های علمی پژوهشی، مروری بر کتاب‌های تألیفی، ترجمه و مرجعی که از سال ۱۳۹۵ تاکنون منتشر شده به همراه پایان‌نامه‌ها و رساله‌های علمی از سال ۱۳۹۷ تاکنون به عنوان قلمرو آثار این بخش معرفی شده است. بخش علمی جشنواره قصه‌گویی، کتاب‌ها باید در زمینه مباحث نظری قصه، قصه‌گویی، قصه‌پژوهی و آموزش قصه‌گویی باشد. مقاله‌ها نباید در جشنواره یا همایش دیگری ارائه شده باشد، اما در مورد رساله‌ها و پایان نامه‌ها شرط انتشار، لازم نیست.

بر همین اساس محورهای موضوعی مقاله‌های علمی برای شرکت در این رویداد باید با مضامین کارکردی قصه‌گویی در ابعاد فرهنگی، روان‌شناختی و جامعه شناختی، در زمینه‌ی اجرایی نیز شامل اصول قصه‌گویی، روش‌های تکمیلی و شیوه‌های قصه‌گویی و در حوزه محتوایی قصه‌گویی و رویکردهای نقد ادبی باشد.

علاقه‌مندان تا ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی به نشانی تهران، خیابان فاطمی، خیابان حجاب، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ساختمان معاونت فرهنگی ارسال کنند.

همچنین برای آگاهی بیشتر از شرایط و مقررات این فراخوان به پایگاه خبری کانون به نشانی kanoonnews.ir و سایت جشنواره به نشانی kanoonfest.ir مراجعه و در صورت نیاز با شماره ۰۲۱۸۸۹۷۱۳۶۳ تماس بگیرند.

کد خبر 490747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.