۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲
بستن پارک‌ها توجیه‌پذیر نیست

رئیس شورای شهر مشهد گفت: در شرایطی که بسیاری از مراکز داخل شهر در حال فعالیت هستند، بستن پارک‌ها و محدودیت گذاشتن برای استفاده مردم، توجیه‌پذیر نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا حیدری در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"بستن پارک‌ها کار اشتباهی است و هیچ تأثیری روی افزایش شیوع ویروس کرونا ندارد. خواهش من این است که زودتر پارک‌ها را باز کنید چون وضعیت مردم رو به افسردگی‌های روحی است.

مطالب فوق بخشی از صحبت‌های رئیس بخش ICU یکی از بیمارستان‌های مشهد بود. در شرایطی که بسیاری از مراکز داخل شهر در حال فعالیت هستند، بستن پارک‌ها و محدودیت گذاشتن برای استفاده مردم، توجیه‌پذیر نیست.

طبیعتاً در روزهای میانی بهار و با توجه به آب و هوای مساعد، شهروندان تمایل دارند بخشی از روز را به حضور در طبیعت بگذرانند که البته می‌تواند در افزایش نشاط و تقویت روحیه آن‌ها و در نتیجه افزایش توان مقاومت در برابر سختی‌های این روزها بسیار مؤثر باشد.

لازم است شهردار محترم مشهد پیگیری نمایند که ستاد کرونا استان در تصمیم خود تجدیدنظر کرده و زمینه حضور مردم در پارک‌ها و فضاهای طبیعی مهیا شود. با در نظر گرفتن تمام شرایط، بستن پارک‌ها در حال حاضر توجیهی ندارد. "

کد خبر 490570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهروند IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    0 0
    سلام کاملا درست فرمودند. طبق تحقیقات جدید محققان در آمریکا فضاهای باز هیچ گونه مشکلی در رابطه با انتقال کرونا نخواهد داشت و رعایت فاصله اجتماعی و تحرک بدنی کافی موثر در کنترل و کاهش کرونا است.