پربازدیدترین اخبار کلانشهرهای ایمنا در هفته ای که گذشت

پربازدیدترین اخبار هفته گذشته سرویس کلانشهرهای خبرگزاری ایمنا را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، " ایجاد بازار تخصصی دوچرخه و موتورسیکلت با مشارکت بخش خصوصی"، " جمع‌آوری ۴۰ خودروی فرسوده رها شده در شهر اصفهان"، " تدوین برنامه‌های ۱۴۰۵ بر پایه عدالت محوری / استفاده از سیستم‌های نوین برای زیست‌پذیری شهر"، " استفاده از ظرفیت کانون وکلا در صیانت از حقوق شهروندی / تقویت ارتباط اصفهان با خواهرخوانده‌ها"، " خرید زیر سقف‌های ناایمن"، " جان دوباره در کالبد اتوبوس‌های کهنه اصفهان"، " استفاده از ظرفیت کانون وکلا در صیانت از حقوق شهروندی / تقویت ارتباط اصفهان با خواهرخوانده‌ها"، " لزوم برند سازی شهر برای رونق گردشگری با ظرفیت خواهرخوانده‌ها"، " کتک خوردن آتش‌نشانان مشهد از مردم + فیلم و واکنش شهردار"، " از ریشه‌های کهنه چهارباغ تا نگاه نو به اصفهان سبز"، " استراتژی‌هایی برای احیای شهرها در پساکرونا "۱۰ خبر اولی است که در صدر اخبار پربازدید سرویس کلان شهر ایمنا در هفته‌ای که گذشت، قرار گرفته که در این بسته خبری بازنشر می‌شود.

بازار تخصصی دوچرخه و موتورسیکلت با مشارکت بخش خصوصی

ایجاد بازار تخصصی دوچرخه و موتورسیکلت با مشارکت بخش خصوصی در صدر اخبار پربازدید سرویس کلانشهرها در هفته گذشته قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان از ایجاد بازار تخصصی دوچرخه و موتورسیکلت خبر داد و گفت: برای ساخت مجتمع صنفی ۷۲ هزار مترمربعی مخصوص عرضه دوچرخه و موتورسیکلت در حال مذاکره با مشارکت کننده و سرمایه گذار هستیم.

جمع‌آوری ۴۰ خودروی فرسوده رها شده در شهر اصفهان

جمع آوری خودروهای فرسوده در اصفهان نیز مورد استقبال مخاطبان ایمنا قرار گرفت.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: در راستای جمع‌آوری خودروهای فرسوده رها شده در معابر شهر در فروردین ماه امسال ۷۲ اخطاریه صادر و ۴۰ خودروی فرسوده رها شده جمع‌آوری شده است.

تدوین برنامه‌های ۱۴۰۵ بر پایه عدالت محوری / استفاده از سیستم‌های نوین برای زیست‌پذیری شهر

تدوین برنامه‌های ١٤٠٥ هم از جمله گزارش‌های پربازدید کلانشهرهای ایمنا در هفته پیش بود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: ارزش‌های برنامه ۱۴۰۵ بر پایه محورهایی همچون عدالت محوری، شجاعت، قانون مداری و رعایت حقوق شهروندی است.

استفاده از ظرفیت کانون وکلا در صیانت از حقوق شهروندی / تقویت ارتباط اصفهان با خواهرخوانده‌ها

گزارش استفاده از ظرفیت کانون وکلا در صیانت حقوق شهروندی هم از جمله گزارش‌های پربازدید ایمنا بود.

شهردار اصفهان گفت: فلسفه به ما کمک می‌کند تا نگاهی واضح‌تر به جامعه و زندگی داشته باشیم، بنابراین باید از طریق آشنایی با تاریخ و فلسفه با حقایق زندگی آگاه شویم و با احساس مسئولیت از حاشیه به متن بیاییم.

خرید زیر سقف‌های ناایمن

خرید زیر سقف‌های ناایمن نیز از پرمخاطب‌ترین گزارش‌های کلانشهرها بود.

هر از چند گاهی مجتمع‌های تجاری بزرگ ناایمن کلانشهرها سوژه گزارش‌های خبری رسانه‌ها می‌شوند، مجتمع‌هایی که هر کدام ظرفیت تبدیل شدن به یک پلاسکو را دارا هستند.

جان دوباره در کالبد اتوبوس‌های کهنه اصفهان

گزارش جان دوباره در کالبد اتوبوس‌های کهنه اصفهان هم مورد توجه مخاطبان ایمنا قرار گرفت.

در سال‌های اخیر که افزایش قیمت اتوبوس‌ها سرسام‌آور شده و روند نوسازی ناوگان را کند کرده است، شهرداری اصفهان ترجیح داده با بازسازی اتوبوس‌های فرسوده جانی تازه به آن بدهد.

لزوم برند سازی شهر برای رونق گردشگری با ظرفیت خواهرخوانده‌ها

لزوم برند سازی شهر برای رونق گردشگری هم از گزارش‌های پربازدید کلانشهرهای ایمنا بود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان، خواهرخواندگی را ظرفیت خوبی برای برند سازی شهر دانست و گفت: در کتاب «اصفهان و خواهر خوانده‌هایش» که توسط این اداره کل منتشر شده، ۱۳ خواهرخوانده شهر را با جزئیات معرفی کرده‌ایم.

کتک خوردن آتش‌نشانان مشهد از مردم + فیلم و واکنش شهردار

کتک خوردن آتش نشانان مشهد از مردم هم از اخبار پرمخاطب ایمنا بود.

شهردار مشهد در پست اینستاگرامی خود از ضرب و شتم دو آتش‌نشان مشهدی در حین مأموریت خبر داد.

از ریشه‌های کهنه چهارباغ تا نگاه نو به اصفهان سبز

از ریشه‌های کهنه چهارباغ تا نگاه نو به اصفهان سبز هم از گزارش‌های پربازدید ایمنا در هفته گذشته بود.

سال ۹۶ بود که از سوی شهردار اصفهان برای حضور در سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری دعوت به همکاری شد و برنامه‌ها و راهبردهای خود را برای حفظ و توسعه سبزینگی این جهان شهر ارائه کرد.

استراتژی‌هایی برای احیای شهرها در پساکرونا

استراتژی‌هایی برای احیای شهرها در پسا کرونا هم مورد استقبال مخاطبان ایمنا قرار گرفت.

کانادا در جهان به کشور شهرنشین شهرت دارد چرا که بیش از ۸۰ درصد جمعیت ۳۸ میلیون نفری آن در شهرها و حدود یک سوم آن‌ها در کلانشهرهای تورنتو، مونترال و ونکوور سکونت دارند؛ با این وجود، کانادا یکی از کم‌تراکم‌ترین نقاط دنیا به شمار می‌رود.

کد خبر 490236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.