ایجاد بازار تخصصی دوچرخه و موتورسیکلت با مشارکت بخش خصوصی

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان از ایجاد بازار تخصصی دوچرخه و موتورسیکلت خبر داد و گفت: برای ساخت مجتمع صنفی ۷۲ هزار مترمربعی مخصوص عرضه دوچرخه و موتورسیکلت در حال مذاکره با مشارکت کننده و سرمایه گذار هستیم.

محمد مجیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به پروژه‌ها و اقدامات صورت گرفته در سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری، اظهار کرد: در سه سال گذشته پروژه‌های متعددی در راستای ساماندهی مشاغل شهری و عمل به رسالت و وظیفه ذاتی سازمان اجرا شده است در این راستا ۳۰ هکتار زمین در جوار شهرک صنعتی جی توسط اداره کل راه و شهرسازی جهت ایجاد شهرک طلا اختصاص یافته است.

وی افزود: مجموعه ۲۰ واحدی برای استقرار پرندگان ذبحی در جوار اتوبان شهید اردستانی در حال ساخت است که تیرماه سال جاری افتتاح می‌شود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: در میدان میوه و تره‌بار مجتمع صنفی ۱۱۱ واحدی برای استقرار کسبه خشکبار و خواروبار فروشی ایجاد شده و در حال حاضر فاز نخست آن به اتمام رسیده و ۶۶ سوله در حال ایجاد است که امیدواریم سال آینده تکمیل شود.

وی از ایجاد بازار تخصصی دوچرخه و موتورسیکلت خبر داد و اظهار کرد: برای ساخت مجتمع صنفی ۷۲ هزار مترمربعی مخصوص دوچرخه و موتورسیکلت در حال مذاکره با مشارکت کننده و سرمایه گذار هستیم، این پروژه برای اولین بار در کشور در شهر اصفهان اجرا می‌شود.

مجیری با بیان اینکه مجتمع صنفی سنگ در حبیب آباد در زمینی به مساحت ۱۴ هکتار و ۲۰۰ واحد صنفی از فروشندگان سنگ ایجاد خواهد شد، ادامه داد: زمینی جهت ساخت مجتمع ۲۰۰ واحد صنفی ابزار و یراق آلات نبش خیابان کهندژ و امام رضا (ع) با مشارکت بخش خصوصی در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: امسال کلنگ احداث مجتمع لوازم خانگی در خیابان امام خمینی (ره) با مشارکت بخش خصوصی بر زمین زده می‌شود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان توسعه میدان میوه و تره‌بار را یکی از اقدامات ضروری دانست و گفت: میدان میوه و تره بار اصفهان سال ۱۳۷۳ در زمینی به مساحت ۱۹۷ هکتار در شرق اصفهان ایجاد شد، آن زمان جمعیت اصفهان یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر بود و اکنون این کلانشهر دو میلیون نفر جمعیت دارد از این رو برای توسعه این میدان در حال رایزنی و تملک زمین‌های اطراف هستیم.

وی با بیان اینکه بازارهای روز کوثر به منظور رفع نیاز اقلام برای مردم با قیمت مناسب ایجاد شده است، گفت: در حال حاضر ۱۵ بازار روز کوثر شهرداری در سطح کلانشهر اصفهان وجود دارد که نیازمند توسعه است.

مجیری با تاکید بر اینکه شانزدهمین بازار روز کوثر شهرداری در شهرک شهید کشوری افتتاح خواهد شد، اظهار کرد: مردم به مجموعه بازارهای روز کوثر اقبال دارند، در این بازارها کیفیت و قیمت مناسب حرف اول را می‌زند، همچنین ناظر بهداشتی و دامپزشکی در این فروشگاه‌ها مستقر است و نظارت‌های کافی می‌شود.

وی با بیان اینکه در زمان شیوع کرونا تلفن ۳۵۵۳ در اختیار مردم قرار گرفت تا از این طریق مایحتاج خود را تأمین کنند، ادامه داد: همچنین در فاز بعدی سامانه اینترنتی kowsar.market به بهره برداری رسید تا مردم از طریق آن خرید خود را انجام دهند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه سطح زیر کشت تولیدات گلخانه‌ای کشور زیاد است، اما محل برای عرضه و فروش گل کم است، گفت: بازار گل و گیاه همدانیان و سپاهان نیاز به گسترش فضا داشت به همین دلیل فضایی بالغ بر ۱۴.۵ هکتار در شرق اصفهان ابتدای خیابان رضوان بدین منظور در نظر گرفته شده است.

کد خبر 489625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.